3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ در این آشفتهبازارِ دنیا، دلِمن تنها به بودنِ تو خوشاست؛ یا صاحبالزّمان(عج)...✨
من آماده نشستم تو خونه
کسی منو بیرون نمیبره
خدایا خودت شاهد باااش😭😂👩🦯👩🦯👩🦯
امشب و تو این مکان، در مراسمی که از ابتدا تا انتها با یاد و ذکرِ امامِهشتم، علیابنموسیالرضا(ع) بود، به یادتون بودم:>>✨🤍
هدایت شده از محبین
جنگ یه روزش پدافنده، یه روزش صبره، یه روزش مقاومته، یه روزش استقامته، یه روزش هم شوق پیروزیه!
اگر ما وابسته به شوق پیروزی باشیم، معلومه که برای دنیا داریم میجنگیم، یعنی برای اون حساب کتابایی که خدا برامون قرار داده نمیجنگیم...
شهیدحسن باقری
@ir_mohebin
آلــݦا بـاݩۅ(:
ظهر گشنم نبود، خیلی ناهار نخوردم الان یه جوری گشنمه که چشمام سیاهی میره😐🤣
اینجوریه که
من الان باید تو مسیر موکب باشم و برم کمک
ولی تو مسیر خونه ام تا برم یه چی بخورم اونجا غش نکنم آبروم بره😔😂
آلــݦا بـاݩۅ(:
راااستییی امشب ساعت ۲۲ نماز استغاثه میخونید دیگه؟🙂💚
دو رکعته
سوره حمد + سوره فتح
سوره حمد + سوره نصر
در آخر هم یه دعای کوتاه داره بزنید تو نت میاره، تو مفاتیح ها هم هست [سلام الله الکامل التّام]