آلــݦا بـاݩۅ(:
ولی این کنار دوستام بودن، خیلی حالمو خوب میکنه:) البته که هیچکس، جای خواهرامو نمیگیره اما؛ امان ا
از امشب نگم که یه سوتی وحشتناک دادم، که خداروشکر به جز دوست صمیمیممم کسی نفهمیدد وگرنه احتمال اینکه بهم بگن یه تختش کمه، زیاد بود🤣🤣🤣🤣😭😭😭😭
ولی بازم اینقدر خندیدیم و بلند حرف میزدیم که فکر کنم اونی که نباید میفهمید، متوجه شد😭🤣
هدایت شده از فـُروغ ِبیراه؛
شاید هیچوقت هیچکس متوجه نشه که
من چقدر از احساساتم رو قایم میکنم .
هدایت شده از فـُروغ ِبیراه؛
خب اگر با یه تومن میان بیرون
الان شما بگید دو تومن تا
بخاطر شما بیان بیرون رژیم چنج بشه دیگه 🤡. .
آلــݦا بـاݩۅ(:
من نمیدونم چجوری اینقدر خوب میتونم سوتی بدم؟!
از سلسله اتفاقاتِ ناگوار:
خیلی دوست دارم بدونم چه فعل و انفعالاتی تو ذهن بعضی از اطرافیانم رخ میده که به خودشون اجازه میدن تو زندگیِ من دخالت کنن؟!
حتی قضیه به اینجا هم ختم نمیشه!. . .
طرف هیچکارهاس ولی زل میزنه تو چشمام میگه من حق دارم بدونم😐 بابای منم اینجور با من حرف نمیزنه😐
آلــݦا بـاݩۅ(:
خیلی دوست دارم بدونم چه فعل و انفعالاتی تو ذهن بعضی از اطرافیانم رخ میده که به خودشون اجازه میدن تو
واقعا، یه سلام و علیک و خوشرفتاری میتونه باعث همچین جسارتی بشه؟ که فکر کنه دوست صمیمی منه و هر حرفی خواست بزنه؟!