وقتی از درون به همریخته و درگیرم، با اینکه رفتارهای عادی هم دارم؛ اما همیشه دو سه نفری هستن که همون لحظه متوجه میشن و پیگیر حالمان:)
خوشحالیِ من؟! وابسته به چیزای خیلی کوچیکه
حتی به اون انجیرخشکایی که امشب نصیبم شد:)...