وقتی از درون به همریخته و درگیرم، با اینکه رفتارهای عادی هم دارم؛ اما همیشه دو سه نفری هستن که همون لحظه متوجه میشن و پیگیر حالمان:)
خوشحالیِ من؟! وابسته به چیزای خیلی کوچیکه
حتی به اون انجیرخشکایی که امشب نصیبم شد:)...
یعنی تو این ۲۰ سال زندگیم، هیچوقت تنها تو کوچه پس کوچه های وسط بافت تاریخی شهر قدم نزده بودم😭😂
تجربه جالب و البته کمی ترسناکی بود، میترسیدم گم شم👀😂😂