_ دیشب نبودی، برات شیرکاکائو خریده بودمم:)))
+ چی بگم نشد بیام [وی به شانسِ خوب خود فکر میکند🤣*]
آلــݦا بـاݩۅ(:
خدا از تو فقط خود واقعیت رو میخواد
محفلی که عجیب با حالِ امشبم ساخت و دگرگون شدم..
اگه بیدارید، این دعای زیبا و بینظیر رو گوش بدید و حتما معنی اون رو هم بخونید:)))
بشدت توصیه میشه برای بهتر شدنِ حال و جلای روح:>🤍
آلــݦا بـاݩۅ(:
اینقدر دلم قم میخواد که خواب میدیدم یکی بهم میگفت الان نمیتونی بری مشهد، زود وسایلتو جمع کن بریم قم
درسته جسمم به صورت فیزیکی تو حرم زیبای شما نبود بانو؛
ولی انگاری با روحم یه دور اومدم اونجا و زیارتتون کردم:)💚
فاطمهخانوم چرا نمیخوابی قشنگم؟!😭😂
یه دوتا لیوان کوچولو قهوهیزدی که اینا نداره
آلــݦا بـاݩۅ(:
خدا رحم کنه به فردا و کارای عقب مونده، و خوابآلودگی ناشی از امشب🙂
ولی خودمونیما، این بیدار موندنه خیلی چسبید:))✨
حالِ خوبِ الان میارزه به تمام اتفاقاتی که قراره فردا سرم بیاد
• دعای 102 صحیفه سجادیه جامعه
اَللّٰهُمَّ کَمٰا أَسَأْتُ وَأَحْسَنْتَ إِلَیَّ، فَإِنْ عُدْتُ فَعُدْ عَلَیَّ.
خداوندا همانگونه که بدی کردم و تو، به من نیکی کردی، پس هرگاه من بازگشتم(به گناه) تو نیز بازگرد(به احسان) بر من.
دیشب تو تجمعات محلهمون، بچهها شعار میدادن
بعد یکی از دخترامون که زیر ۷ ساله، اومد جلو، میکروفون رو گرفت و خیلی محکم و جدی گفت: شاه فقط شاهرگمون، نه پهلویِ بیشرف 🤣🤣🤣
قشنگگگ دوتا شعار رو باهم تلفیق کرد😂
مارو میگی؟ از شدت خنده نمیدونستیم چیکار کنیم😔😂
خلاصه که این تازه خوبشه... یهو وسطای شعار دادن میبینی یه کلمه زشت دارن میگن، زبونشون بد میچرخه و خودشونم اصلا متوجه نیستن دوباره پرقدرت همون رو فریاد میزنن🤣