ولی بازم شکر به امروز؛
هزاران هزار بار شکر بخاطر لحظه به لحظهاش..
و بیشتر از اون، شکر بخاطر آدمای خوبی که اطرافم دارم
شکر بخاطر دوستایی که از وصفشون، عاجزم:)
و مهر و محبتی که خدا نسبت به من، تو دلشون جا کرده:>>🤍✨
اگر لایق بدونید، من حقیر تو این شبِ مبارک، دعاگوتون بودم!^^
هدایت شده از محبین
من همیشه دیر میفهمم
که تو چقدرهمه چی رو
درست چیدی خدا ...
@ir_mohebin
چند ساعت پیش یه خوابی دیدم، دقیقا تمااااام تنشها، استرسها و درگیریهای ذهنیم توش بود؛ خیلی هم دقیق و قشنگ..
جوری که از وقتی بیدار شدم تا الان ذهنم کامل هنگه که کدومطرف واقعیت بوده؟ چون حتی روز و تاریخ هم یکی بود👩🦯..
یه وقتایی به خودم میگم، نمیخواد به دیگران کمک کنی یا بیرون از خونه کار مستحبی انجام بدی؛ همین واجبی که تو خودِ خونه گردنت هست رو انجام بده.. بقیش پیشکش!!
آلــݦا بـاݩۅ(:
یه وقتایی هم میگم، کاش اونطوری بودم که اطرافیانم منو توصیف میکنند:))..
یه چیزایی رو نمیشه گفت.. به جز خودِ خدا
درد و دل با خدا، حتی تو دل و ساده و صریح گفتن، همونم کار خودشو میکنه
هدایت شده از |علویات|
●آقا امیرالمؤمنین(علیه السلام):
سستی #دل را با استقامت درمان کن.
@alaviiaatt | نهجالبلاغه،خطبه۲۲۳