یه وقتایی به خودم میگم، نمیخواد به دیگران کمک کنی یا بیرون از خونه کار مستحبی انجام بدی؛ همین واجبی که تو خودِ خونه گردنت هست رو انجام بده.. بقیش پیشکش!!
آلــݦا بـاݩۅ(:
یه وقتایی هم میگم، کاش اونطوری بودم که اطرافیانم منو توصیف میکنند:))..
یه چیزایی رو نمیشه گفت.. به جز خودِ خدا
درد و دل با خدا، حتی تو دل و ساده و صریح گفتن، همونم کار خودشو میکنه
هدایت شده از |علویات|
●آقا امیرالمؤمنین(علیه السلام):
سستی #دل را با استقامت درمان کن.
@alaviiaatt | نهجالبلاغه،خطبه۲۲۳