هدایت شده از قهوه تلخ من…!
میشه برای یکی از دوستان سه تا الهی به رقیه بگید(:
آلــݦا بـاݩۅ(:
بالأخره بعد از یک ماه و چندروز✨
پ.ن: از دیشب و چشم انتظاری:))
پ.ن²: مثلا میخواستم عکس هنری از سایهم بگیرم، خیلی موفق نبودم😂😂
آلــݦا بـاݩۅ(:
وای وای اصلا نمیتونم این جمعِ شلوغ رو..😭😭😭
وسط جمع یهو برگشتم نزدیک بود بخورم زمین🤣🤣 سرگیجه و سنگینی سینی باعث شد زیر پاهام خالی بشه😭😂 وای خیلییی بد بود
اینکه نمیتونم با خواهرم ارتباط بگیرم، و هربار از مسیرِ درست،دور و دورتر میشه، بشدت اذیتم میکنه...