هدایت شده از فـُروغ ِبیراه؛
راستی دوستانم
بابابزرگم فردا میبرن اتاق عمل
میشه یه صلوات برای سلامتیشون بفرستید؟🤍
هدایت شده از _قلمکِ ماه تبار_
من..؟
همان بی بصیرتی بودم که در آغوشم کشیدید .
چه شد که شما را از خاطر بردم؟
چرا به همه شکایت کردم جز به شما ؟
مگر شما مولای من نیستید؟
چه شد که آنقدر از شما دور شدم ؟
چه شد که در روضه ها؛ به جای اشک برای تسکین قلب شما..
برای آمال و اوهام خود باریدم!!!!
چرا قلبم برای غربت زینب لرزید اما برای اشک های خونبار شما ؛ نه؟
چرا یادم رفت حواسم به قلب داغدار شما باشد ؟
چرا دعای ظهورتان چنین برایم کم رونق شد ؟
چرا آقای من ؟
حسین آمد ؛ به ما نشان بدهد غربت امام زمان یعنی چه ..
چرا من از شما روی برگرداندم؟
امکان ندارد امام زمان را صدا بزنی و جوابی نگیری..
می گویند تمام ائمه برای اینکه به قلب انسانی نگاه کنند نیاز به اذن الهی دارند..
اما تنها امام زمان است ؛ که خدا اذن تام را به او داده !
اگر جواب نگیری ؛یعنی باور نداری
اگر باور نداری؛ یعنی امام زمان را نمی شناسی
اگر امام زمان را نشناسی؛به مرگ جاهلیت مرده ای!
چه شد که فراموش کردم برای شما اشک بریزم؟
چرا غم هایم را به کوی دگران ارزانی داشتم؟
چرا من هم مصداق بارز آب در کوزه و ما گرد جهان می گردیم؛ شدم ؟
چرا وقتی نشانه دادید گره به دست شما باز شد ؛ باز آشوب شدم ؟
دیگر آشوب نیستم آقا
دیگر تمنایی جز شما نیست آقا ..
بگذرید از گناه
امام زمان میبیند
می شنود
از نیت های شما باخبر است..
حواسش به گوشی و ارتباط و پوشش و ظاهر و باطن همه ما هست..
تو چه ؟
حواست به قلب اباصالح هست؟!
غیبت می کنیم، دروغ می گوییم، نسبت به نماز خود بی توجهیم، امام زمان را از یاد برده ایم ، حد و حدود در روابط را نگه نمی داریم ،نگاه حرام داریم،از هر کلمه ای استفاده می کنیم، برای گناه خود توجیه می آوریم..
انتظارِ استجابت هم داریم!
چرا یک بار به خود نهیب نزدم..
حواست به نگاه امام زمان هست؟!
امام زمان دارد می بیند..
باز هم به کارت ادامه می دهی؟
بشر؛
چرا داری ؛ که چنین پر مدعایی؟
اشک ابا صالح را جاری می کنی!!!
آ شیخ مهدی؛
شاگرد درس سید جواد حیدری
تو رزق امروزم شدی
تا یادم بیاید امام زمانی دارم!
اصلا امام زمان یعنی چه؟
از غربت دنیا نالان شدم..
برای قدِ خمیده امیرمؤمنان بی تاب شدم..
خواستار فنا شدم..
اما یادم رفت
امام غریبِ من شما هستید..
نور و رجا شما هستید
همه چیز شمایید مولای من!
_گم گشته ای که پیدایش کردید..(؛
آلــݦا بـاݩۅ(:
من..؟ همان بی بصیرتی بودم که در آغوشم کشیدید . چه شد که شما را از خاطر بردم؟ چرا به همه شکایت کردم ج
قشنگ...(: و بهموقع برای من!
هدایت شده از |علویات|
همه چیز را دوباره به یادشان آورد:
حسن، جمل، حیدر، و خیبر...
@alaviiaatt | قاسمبنالحسنﷺ
خدا بهخیر بگذرونه این ترم رو.. یه جوری رو هوا دارم تموم میکنم که فکر کنم کلا بیفتم😔😂👩🦯
آلــݦا بـاݩۅ(:
ممنون میشم یه "یا کریمه اهلبیت س" بگید برام😭😭
خیلی ممنونم دوستان:)
https://eitaa.com/my_bitter_coffee/9210
آره نمیدونم چرا..
البته سوءتفاهم نشه هاا الان کلی گفتم😭😂
آلــݦا بـاݩۅ(:
https://eitaa.com/my_bitter_coffee/9210 آره نمیدونم چرا.. البته سوءتفاهم نشه هاا الان کلی گفتم😭😂
دیشب بخاطر این موضوع با بچه کلاس چهارمی بحث میکردم😂😂
اینجوری شدم که، حتما باید اسمم فاطمه ادا بشه
اگه طرف خیلی بهم نزدیک نیست بایدددد قبل یا بعد اسمم "خانوم" بیاره
فامیلیمو هم به فامیلی خودم بگن نه اشتباهی یه نفر دیگه...