https://eitaa.com/my_bitter_coffee/9210
آره نمیدونم چرا..
البته سوءتفاهم نشه هاا الان کلی گفتم😭😂
آلــݦا بـاݩۅ(:
https://eitaa.com/my_bitter_coffee/9210 آره نمیدونم چرا.. البته سوءتفاهم نشه هاا الان کلی گفتم😭😂
دیشب بخاطر این موضوع با بچه کلاس چهارمی بحث میکردم😂😂
اینجوری شدم که، حتما باید اسمم فاطمه ادا بشه
اگه طرف خیلی بهم نزدیک نیست بایدددد قبل یا بعد اسمم "خانوم" بیاره
فامیلیمو هم به فامیلی خودم بگن نه اشتباهی یه نفر دیگه...
هدایت شده از _قلمکِ ماه تبار_
شما خیلی مطرح نمی شوید بی بی جان
ولی این کلام همیشه برایم درد داشت
علی اکبرِ لیلا
گل پرپر لیلا..
مادر؛ لیلا...
کاش طبق برخی منابع کربلا نباشید ..
😭که اگر باشید و هنگام جوان رشید تان از حال بروید..
امان از قلب حسین
غربت؟ همان بس که پدر گفت
دیگر خاک عالم بر سر دنیا بعد از پرپر شدن تو علی ..
الهی من بگردم ...
و امان و امان از قلب داغدار امام زمان ...