💠 حدیث روز 💠
💎 گناهانى كه باعث نزول عذاب مىشوند
🔻امام سجاد عليهالسلام:
وَ الذُّنُوبُ الّتى تُنْزِلُ النِّقَمَ عِصْيانُ الْعارِفِ بِالْبَغىِ وَ التَطاوُلُ عَلَى النّاسِ وَ الاِستِهْزاءُ بِهِمْ وَ السُّخْريَّةُ مِنْهُمْ
🔹گناهانى كه باعث نزول عذاب مىشوند، عبارتاند از:
➖ ستم كردن شخص از روى آگاهى،
➖ تجاوز به حقوق مردم و
➖ دست انداختن و مسخره كردن آنان.
📚 معانى الاخبار، ص ۲۷۰
•┈┈••✾••┈┈•
@HawzahNews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به محض شروع حمله نيروهاى مسلح ایران و مقاومت عليه رژیم صهیونیستی غاصب، چنین عمل کنید.☝️
آفاق۶- دشمن شناسی
37.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥📹 دوربین مخفی | دختر بچه فلسطینی که اشک ایرانیان را در آورد
این کلیپ. را با دقت تا آخر ببینید بسیار جالب وعبرت آموز هست .
در نشر آن نیز کوشا باشید
#فلسطین
↬🌿
++
7.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥حیف شد چه کسی را از دست دادیم
💥 تصاویری از شهید رئیسی در پیادهروی اربعین حسینی
💥انشاالله امسال به یادشون برویم زیارت اربعین
#
هدایت شده از حفظ نهج البلاغه و قرآن
دفترچه اشکالات
💢همیشه موقع مرور یک دفترچه همراه داشته باشید که اشتباهات وشکّیات خود را داخل آن یاد داشت کنید .
📎این کار باعث می شود :
۱.وابستگی به قرآن نداشته باشید
۲.اعتماد به محفوظات خود کنید
۳.اشتباهات یادتان می ماند ومی توانید بیشتر روی آنها کار کنید
۴.دفعه بعد موقع مرور ابتدا این آیات را مرور می کنید تا رفع اشکال شده باشد .
📌درگاه جامع حفظ|||عضو شوید 👇
@hefznahjali
6.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شعری به یادگار مانده
ازیک خبرنگار شهید
🎁 معدن جواهر
🔸 مرحوم علامه رحمة الله علیه:
🔹إلهی در شگفتم از آن که کوه را می شکافد تا به معدن جواهر دست یابد وخویش را نمی کاود تا به مخزن حقایق برسد.
📚الهی نامه
حدیثنگاشت | چه کسانی الان در قتل امام حسین علیه السلام شریک هستند؟
اباصلت میگوید از امام رضا علیهالسلام پرسیدم؛ آیا صحیح است هنگامی که حضرت مهدی قیام میکند، نسل و ذریه قاتلان امام حسین علیهالسلام را به خاطر کار پدرانشان میکشد؟ ایشان فرمود:
«ذَرَارِيُّ قَتَلَةِ الْحُسَيْنِ يَرْضَوْنَ بِفِعَالِ آبَائِهِمْ وَ يَفْتَخِرُونَ بِهَا وَ مَنْ رَضِيَ شَيْئاً كَانَ كَمَنْ أَتَاهُ».
«فرزندان قاتلان حسین علیهالسلام، از کارهای پدرانشان راضی هستند و به آن افتخار میکنند و هرکس از کاری راضی باشد، گویا که آن عمل را انجام داده است».
بحارالانوار، ج45، ص295.