eitaa logo
Aminikhaah🇵🇸
35.5هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
528 ویدیو
226 فایل
«حافظ از دست مده دولت این کشتی نوح ورنه طوفان حوادث ببرد بنیادت» 🌹امام خامنه ای: سه کار عمده بر عهده‌ی روحانیون است: «هدایت فکری و معنوی»، «هدایت سیاسی» و «خدمات اجتماعی و غمخواری و خدمت‌رسانی به مردم». صوت جلسات: @Aminikhaah_media ارتباط: @Amini_Admin
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 تزکیه ؛ رمز بقای عدالتخواهی 🔶 بخش سوم 🔷 سخن نهایی در این باب ، این سخنان روشنگر حضرت امام رضوان الله علیه است که به نیکی هندسه عدالت گستری و عدالت پروری در جامعه را به تصویر می کشند: «تمام گرفتاريهايى كه براى ملت ها هست براى اين است كه تزكيه در كار نبوده است. چنانچه سران قوم، آنهايى كه كشور را اداره مى كنند، تزكيه شده بودند، نفسشان تزكيه شده بود، تربيت شده بود، اين گرفتاري ها براى ملت ما پيش نمى آمد. نه آن گرفتاريها براى ملت پيش مى آمد و نه آن گرفتاريها براى خودشان. منشأ تمام اين گرفتاريها، در همه جا، اين است كه آنهايى كه متكفّل امور ملت هستند تزكيه نشده اند. يك نفر آدمى كه تزكيه نشده، سلطه بر يك ملت پيدا بكند، اين همه گرفتاريهايى كه در طول پنجاه و چند سال براى ملت ما پيش آمد، اين همه گرفتاريها را ايجاد مى كند. آن كسى كه به يك ملتى سلطه دارد، به يك ملتى حكومت دارد، اين چنانچه عدالت پرور باشد، دستگاه او عدالت پرور خواهد شد؛ قشرهايى كه به او مرتبط هستند قهراً به عدالت گرايش پيدا مى كنند؛ تمام اداراتى كه تابع آن مملكت است، تابع آن حكومت است، خواه ناخواه به عدالت گرايش پيدا مى كند. عدالت گسترده مى شود. در صورتى كه يك نفر كه به مردم حكومت مى كند مزكّى باشد و تزكيه شده باشد. اگر همه ملت تزكيه بشوند، همين دنيا بهشت آنهاست؛ تمام گرفتاريها از بين مى رود. از آن طرف، از باب اينكه حكومتهايى كه در رژيم طاغوتى بر مردم حكومت كردند حكومتهايى بودند كه تزكيه نشده بودند وقتى حكومت تزكيه نشد، شخص اول يك مملكتى به حسب حكومت تزكيه نشد، اخلاقش مزكّى نباشد، عقايد تزكيه شده نباشد، اعمال، اعمال مزكّى نباشد، همين يك نفر يك مملكت را به هلاكت مى كشاند. چنانچه شما ديديد سرچشمه مى گرفت از رضا خان تمام مفاسد و تمام قشرهايى كه دور و بَر او جمع شده بودند از خودش بودند. در پاريس كه بوديم، يك نفر- كه حالا يادم نيست كى بود- آمد پيش من نقل كرد از يكى ديگر كه او گفت كه اگر پنج نفر آدم فاسد در ايران پيدا بشود؛ اين محمد رضا هر پنج تا را انگشت رويش مى گذارد و جلبش مى كند! آن اشخاصى كه مزكّى نيستند با تزكيه شده ها سرو كار ندارند؛ نمى روند سراغ اشخاص امين. آدمى كه خودش امين نيست جنس خودش را طالب است؛ مى رود سراغ اشخاصى كه نظير خودش باشند، چنانچه اشخاص امين باشند، آنها مى روند سراغ پيدا كردن اشخاصى كه همجنس خودش باشند. و لهذا از حكومتها سرچشمه مى گيرد مفاسد و سرچشمه مى گيرد مصالح. حكومتِ عدل، تمام مصالح كشور را تأمين مى كند به اندازه قدرت. و حكومت ظلم، تمام بدبختيها را براى يك ملتى ايجاد مى كند. لهذا در آيه شريفه تزكيه را مقدّم ذكر كرده اند بر «تعليم» كتاب و حكمت، بلكه تعليم كتاب و حكمت مقدمه تزكيه است.» (صحيفه امام، ج9، ص: 134 - 135) ✅ @Aminikhaah
💠 جلسه دوم از سلسله مباحث ؟! ✅ @Aminikhaah
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥/ دیدار صمیمی و دیدار آیت الله العظمی جوادی آملی و آیت الله تحریری 🌸کانال نشر بیانات استاد تحریری👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2737373185Cddac684369
💠 برادر عزیزم جناب حجت الاسلام محمود تحریری نقل می کرد: روزی به همراه والد معظم حضرت آیت الله شیخ محمد باقر تحریری در ماشین بودیم. من راننده بودم و جناب والد در کنار من نشسته بودند. همانطور که مشغول رانندگی بودم متوجه شدم در ماشین جلویی ، حضرت علامه جوادی آملی حضور دارند. پدر نیز متوجه حضور استادشان در ماشین روبرو شدند. ماشینی که حامل آیت الله جوادی آملی بود بسیار آهسته حرکت می کرد. تصمیم گرفتم از ماشین ایشان سبقت بگیرم. پدرم به من فرمود: احترام استاد را باید نگه داشت و نباید جلوتر از او حرکت کرد. از ماشین آیت الله جوادی سبقت نگیر! این شد که تمام مسیر را پشت وسیله آن عالم فرزانه حرکت کردیم. 💠 مراعات آداب و ظرائف ، محصول لطافت روح است. و آنچه موفقیت آفرین است ، همین ادب ورزی هاست؛ خصوصا نسبت به بزرگان و اساتید. @seratemostaghim_ir https://telegram.me/joinchat/Ak3cKj7ZojSELyb9Us_0LA
[Forwarded from | مُصْطَفے اَمينے خواهـ |] 💠 استراتژی های غلط 🔷 ما از سرمایه هایمان خوب بهره نمی بریم. «دیر جذب» و «زود دفع» ایم. سُرنا را از سر گشادش می نوازیم! هزار نقطه اشتراک آنقدر توان پیوست دادنمان را ندارد که یک نقطه افتراق ، قدرت گسستمان دارد. روز به روز دایره «خودی ها» را تضییق می کنیم و گزینش ها را سخت تر! سخت می نشینیم و راحت بر می خیزیم. هنگام رفاقت مبتلا به یبوستیم و هنگامه فراقت ، دچار اسهال! کار تشکیلاتی را باید از شیطان و شیطانیان بیاموزیم که زود امید می بندند و دیر ناامید می شوند! امیدشان به نفوذ ، درس آموز است. سر سوزنی انحراف ببینند دام می گسترند و با حمایت و نصرت ، سمت خود می کشانند. دقیقا به عکس ما که با ذره ای انحراف ، مقدمات سیر در مراتب نفاق و شقاق را تسهیل می کنیم و اسب های رم دیده را برای دل های رمیده زین می کنیم! سخن به درازا نکشانیم. یک مثال و دیگر هیچ. حضرت علامه آیت الله جوادی آملی ، مفسری سترگ و فیلسوفی بزرگ است که تاریخ را قد و قامتی بلندتر از امروز باید تا ژرفا و بلندای علم و حکمت این بزرگمرد را به نظاره و فهم گیرد. من و ما می توانیم در بسیاری از آراء سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی ، مقلد و تابع ایشان نباشیم. می توانیم طور دیگری بیندیشیم و جور دیگری تحلیل کنیم. می توانیم دلبسته دلبستگان ایشان نباشیم و اخم و لبخندمان را با ایشان کوک نکنیم. اما حق نداریم مردی چنین حق جو و حق مدار را به جوخه اعدام و یا حتی بوته اعراض بسپاریم. حق نداریم زبان به درشتی بگشاییم و چشم از درستی ببندیم. آخرین موضع این حکیم فرزانه ، شجاعانه و در خور ستایش بود. ولی صدایی از ما در نیامد. چرا؟ چون مدت هاست ما از ایشان بریده ایم و بساط آرزو از پشت بیت ایشان جمع کرده ایم! حضرت استاد جوادی ـ دام ظله ـ ، اولین مرجع تقلیدی به حساب می آیند که موضعی هویدا علیه رسانه شیاد «آمدنیوز» گرفته اند و این بنگاه خبری را پایگاه تولید اراجیف نامیده اند. عجیب تر اینکه از معدود برجستگان حوزوی هستند که روزی به تصویب برجام روی خوش نشان دادند و امروز به نقض برجام واکنش نشان می دهند. چرا این حق طلبی ها و رشادت ها را نادیده می انگاریم و ارج نمی نهیم؟ وقتی سلامت نفس و هواگریزی فقیهی محرز است ، «قصر» و «لَبس» او نیز قابل اغماق است ؛ چرا که «للمصیب اجران و للمخطی اجر واحد.» این نوشتار نه در صدد آن بود که باب نقد را مسدود کند و نه در مدد آن بود که باب توجیهی بگشاید. همه سخن این است که سرمایه ها را با دست خود حراج نکنیم. در این برهوت تنهایی که شکوای «قِلَّةَ عَدَدِنَا وَ كَثْرَةَ عَدُوِّنَا» سر می دهیم، نقاط اشتراک فراوان را دستمایه اتحاد کنیم تا جاده صاف کن ریزش ها نباشیم. ✅ @Aminikhaah
💠 بخشی از وصیت نامه حضرت آقا که در جوانی نگاشتند. 🔻27شوال 1382ق ✅ @Aminikhaah
💠 حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: «هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب را مطالعه کنید و سعی نمایید به آن عمل کنید؛ بعد از یک سال خواهید دید که حتماً عوض شده‌اید؛ مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی می‌کند». 🔷 به توفیق الهی تدریس و مباحثه متن کتاب ، از اوایل دهه 90 در آغاز شد و پس از آن در ادامه یافت. این مباحث که در بازه زمانی 10 الی 15 دقیقه ارائه شده ، پیش از دروس حوزوی بوده و مخاطب آن طلاب و فضلا بوده اند ولی در عین حال شنیدن آن برای عموم ، منعی ندارد و ان شاء الله مفید نیز خواهد بود. زین پس روزی یک فایل از این سلسله مباحث در این کانال منتشر خواهد شد ان شاء الله. 👇👇👇👇👇 🔔 @Aminikhaah_Media
استاد شروع کردن به تفسیر سوره ی نمل ... به آیه بیستِ سوره که رسید گفتن ؛ حضرتِ سلیمان نگاهی به پرنده ها میکنه و هُدهُد رو نمیبینه !! اول میگه چیشده که من نمیتونم اون رو ببینم ؟ اول مشکل رو به خودش نسبت میده و بعد میگه " اَوْ کانَ مِنَ الغائبین " یا که اون غایبه و نیست !! استاد توضیح میدن که ؛ هُدهُد پرنده ی مهمی برای حضرت سلیمان علیه السلام بوده و ایشان هم کلا به عنایت خدا به زیر دستانِ خودش احاطه داشته ... همیشه استادمون توی درس تفسیراشون رابطه ی آیه با زمان حال رو هم بیان میکنن ! اینجا بود که گُفتن : برای امام زمانِت اینقدر کارایی داری که اگه یه روز غافل شُدی از یادِش بگرده دُنبالِت بگه اون مُحِبم کجاست ؟ نکنه چیزی شده که من نمیبینمِش ؟ نکنه غایبه ؟ ... قدِ هُدهُد برای امام زمانِت هستی ؟ 😔 به خودم میگم یعنی انقدری تو روز شده با یه دعای عهد با یه زیارتِ آل یاسینِ هر روز یادِش میکنم که اگه یه روز غفلت کردم بیاد و بگه فلانی کجایی ؟ ... ؛ @mastore نبودنمون انقدری طولانی نشه که از خیلِ عاشقاش جا بمونیم ...💔
💠 روشی که حضرت آقا در برابر بنی صدر به کار گرفت. 🔷 در دوران انقلاب هم اگر كسى دچار يك سختى شد، بايد به ياد بياورد كه نگهداشتن ايمان، مثل نگهداشتن آهن تفتيده در دست است؛ يعنى واقعاً سختى دارد. حالا اگر اين سختى داشت، اعتراض بر آنكه اين سختى را به وجود آورده، وارد است؛ اما اگر من تسليم اين سختى بشوم، بر من هم اعتراض وارد خواهد بود؛ اين را واقعاً قبول كنيد. 🔷 در زمان رياست جمهورى بنى صدر، وقتى مأيوس شديم از اينكه امام حرف ما را در باره ى آقاى بنى صدر قبول بكنند، خدمت ايشان رفتيم. ما يكى يكى مى رفتيم، چند نفرى مى رفتيم، نوشته يى مى گفتيم، زبانى مى گفتيم. من يكبار خدمت امام رفتم و صريحاً گفتم من به اين نتيجه رسيده ام كه چون ديگر نمى شود با آقاى بنى صدر برخورد بكنيم، من به همان روش قبل از انقلاب بايد عمل بكنم. ما قبل از انقلاب حرفهايى مى زديم، كه وقتى كسى در آن حرفها مى انديشيد، موضعى نسبت به آن دستگاه پيدا مى كرد. من به ايشان گفتم مجبورم الآن حرفهايى بزنم، كه وقتى كسى در باره ى آنها انديشيد، موضعى عليه آقاى بنى صدر بگيرد. امام نگاه كردند و تبسمى كردند و هيچ چيز نگفتند. 🔷 در آن زمانها، گاهى مى شد كه من با دل پُر خدمت امام مى رفتم؛ اما وقتى مى آمدم، به رفقا مى گفتم كه امام دستى به سر و صورت ما كشيدند و لقمه ى حلوايى با لطف و نگاه خودشان در دهان ما گذاشتند، ما را رها كردند؛ بعد كه مى آمديم، باز در سخنرانى خودشان مى گفتند: آقاى رئيس جمهور، آقاى بنى صدر! يعنى همان، همان بود! ايشان مصلحت مى ديدند؛ چون بالاخره ايشان حكيم بودند. امام يك حكيم به معناى واقعى بود؛ يعنى واقعاً پشت ديوار و پشت حجاب را مى ديد، كه ماها قادر نبوديم آن را ببينيم. ايشان چيزهاى خيلى ريزترى از آنچه كه در حد ديد ما بود و هست، مى ديد. 🔷 ما وقتى در آن شرايط قرار مى گرفتيم، چه كار مى توانستيم بكنيم؟ نمى شد كه ول كرد. بعضيها بريدند. اين اسمش بريدن است. آدم كه نبايد ببُرد؛ بايد بالاخره بايستد. دشمن دارد ما را مى بُراند؛ از انواع و اقسام وسايل هم استفاده مى كند. اگر ما هم بريديم، به دشمن كمك كرده ايم. 🔶 (04/ 09/ 1370) بيانات در ديدار با جمعى از هنرمندان ✅ @Aminikhaah
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈 🔈 نکاتی مهم در باب انتخاب های مهم زندگی 📅98/04/27 🔔 @Aminikhaah_Media
⚡️بسیاری از علمای بزرگ از دنیا رفتند 📝روایت دارد تو چه‌کار داری که شناخته شوی؟ ⁉️چه مرضی داری که می‌خواهی مدام از راههای مختلف، خودت را مطرح کنی؟ ⁉️ اگر هیچکس تو را نشناسد مگر چه‌ می‌شود؟ 🔻پس خدا را نداریم که می‌خواهیم به دیگران بند شویم. 🍃خیلی از شاگردهای آقای قاضی، مجهول از دنیا رفته‌اند. 🍃استاد می‌فرمود: اصلاً کسی نمی شناخت که اینها شاگردهای مرحوم قاضی هستند. 🍃پدر بزرگوار حضرت آقا[امام‌خامنه‌ای] از شاگردان خوب و موفق آقای قاضی بوده، نه خود آقا تا حالا آن طور پز داده که من پدرم آقا سیدجواد بوده، نه خودشان گذاشته بود کسی بفهمد. 🍃ما از شاگرد آیت الله مرندی شنیدیم که ایشان می‌گفت اگر رفتی مشهد برو خانه آقا سیدجوادخامنه‌ای، ایشان از شاگردان مرحوم قاضی است. 🍃هنر این است که انسان 30 سال 40 سال 70 سال در جامعه باشد و نگذارد کسی استاد اخلاقش را بفهمد. خود استاد می‌فرمودند سالها خدمت علامه بودیم،حتی یک بار اسم مرحوم قاضی را نبرد، برای اینکه نکند یک وقت به خاطر ، خودش را به مرحوم قاضی بچسباند. 🍃عطر آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید 🔻اگر کسی بگوید من شاگرد فلانی هستم این نفس است. بدانید شاگرد فلانی نیست این دروغ می‌گوید، ولو صد سال هم پیش فلانی بوده. در محضر استاد 🍃نشر مطالب استاد، بلامانع است https://eitaa.com/daftaremarefat https://sapp.ir/bargiazdaftaremarefat
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈 #قطعه_ای_از_بهشت 🔈 ملاحظاتی در باب زیارت امام هشتم ع 📅98/05/03 #مشهد #رایت_المهدی عج 🔔 @Aminikhaah_Media
💠 ایام پیش رو ، روزهای نخستین ماه ذی الحجه است و در روزهایی که گذشت ، درگذشت محمد مرسی رییس جمهور سابق مصر را شاهد بودیم. در اول آبان سال 1391 ، در روزهایی که مرسی تازه بر سر کار آمده بود ، متنی در تحلیل عملکرد و عاقبت او نگاشته و منتشر شد که بازخوانی آن در این ایام خالی از لطف نیست. متن زیر ، همان متن است: 👇👇👇👇👇
💠 روزهای اول ذی الحجه ، به همان میزان که به سوز و گداز چهل روزه موسی مزیّن است ، حکایت از انحراف و اعوجاج دارد. هر چند ما عادت کرده ایم به ذکر « أَتْمَمْناها بِعَشْرٍ فَتَمَّ ميقاتُ رَبِّهِ أَرْبَعينَ لَيْلَة» ، اما شاید نیازی بیشتر داشته باشیم به تذکر « أَصْلِحْ وَ لا تَتَّبِعْ سَبيلَ الْمُفْسِدين» (1) آن وقتی که موسی از شعف حضور ، طعام و شرابی به کام نمی گرفت ، مردی به سیمای صالحان ، تن به تن و گام به گام ، مومنان موسی را سوی جحیم می بُرد. سامری ، كَانَ مِنْ خِيَارِ أَصْحَابِ مُوسَى (2) ؛ او حتی هنگام عبور از نیل ، جبرئیل را بر اسب دیده بود و از زیر پای اسب ، خاکی برداشته بود . آن خاک ، با همه نور و پاکی ، اسیر تسویل نفس سامری شد.(3) بازی های نفس ، از آن سالک پاکباخته ، انگلی گوساله ساخته ساخت. آن پیشاهنگ نبرد ، در میدان مبارزه با فرعون ، پیشاپیش همه بود؛ ولی وقتی به میدان درگیری با نیرنگهای نفس رسید ، هر چه سلاح داشت رایگان از کف داد و پرچم صلح برافراشت. سامری ، با قوم موسی کاری کرد که هزار فرعون نمی توانست و نکرد. فرعون ، خودش را بت می دانست ؛ خود به جنگ خدای موسی رفت؛ جلوی تمام دیدگان شکست خورد. ولی سامری ، خدای موسی را خدایی دیگر نامید و آن را به تماشای دیدگان آورد. آن قومی که در مسیر بندگی ، هیچ توقعی جز دیدن خدا با چشم سیاه نداشتند، آنها که وقتی هنوز خیسی نیل از پایشان نرفته بود ، تمنای خدایی دیدنی داشتند، آنها که با موسی به طور آمدند برای سر بالا کردن و خدا دیدن، بالاخره آن خدای گمشده را در دستان سامری یافتند. خدایی که از جنس گوساله بود. گوساله ای که پیش از این ، جلوی تمام دیدگان مرده زنده کرده بود.(4) با این وصف ، گوساله ، بهترین گزینه برای خدایی بود و سامری و آن خاک کذایی ، بهترین کاندیدای خدا سازی. سامری هر چند با فرعون و هامان و قارون و باعور تفاوت چشمگیر داشت؛ ولی کاری با امت موسی کرد که هیچ یک از این ها را کارایی آن نبود. ... این روزها و این سالها، دوباره همشهریان موسی ، بر فرعون و هم جنسانش شوریدند. نیل را خشک کردند و از آن گذشتند. فرعون را در میان سیل ، دستگیر کردند و به کام نهنگ سپردند. ولی غافل از اینکه سامری و گوساله هایش ، زخمی هزار مرتبه کاری تر به کالبد قیام آنان می زنند. مُرسی ، دست سامری از آستین بیرون آورد. تمام نعره های انقلابی اش ، از جنس «عِجْلًا جَسَدًا لَّهُ خُوَار» (5) است. دستان مرسی ، پر شده از اثر انگشت فرعون و هامان ، از یادگاری دستان قارون و باعور ، نامحرمان ، دست او را محرم می شمارند ؛ نا اهلان ، او را برای خود اهل می دانند. شیعه را از یهود خطرناک تر می داند و نشان افتخار ملی ، به آن همه پاسداری سادات از یهود می دهد. از همه عجیب تر اینکه سفیر برای میگساری با راس صهیونیسم می فرستد و این رأس شوم را رئیس می نامد و عزیز و دوست عظیم. سامری ، چشم موسی را دور دیده که اینچنین افسار گسیخته بر میراث او می تازد. مرسی! ای سامری نو ظهور! اندکی صبر کن! تا عید قربان چیزی نمانده. همین روزهاست که موسی با عصایش برگردد. آن وقت جز این نخواهی شنید: «وَ انظُرْ إِلىَ إِلَاهِكَ الَّذِى ظَلْتَ عَلَيْهِ عَاكِفًا لَّنُحَرِّقَنَّهُ ثُمَّ لَنَنسِفَنَّهُ فىِ الْيَمِّ نَسْفًا * إِنَّمَا إِلَاهُكُمُ اللَّهُ الَّذِى لَا إِلَاهَ إِلَّا هُوَ وَسِعَ كُلَّ شىَْءٍ عِلْمًا» (6) 🔻 پاورقی ها: 1. اعراف / 142 2 . تفسيرالقمي/ج2/ص61 3. « قَالَ بَصُرْتُ بِمَا لَمْ يَبْصُرُواْ بِهِ فَقَبَضْتُ قَبْضَةً مِّنْ أَثَرِ الرَّسُولِ فَنَبَذْتُهَا وَ كَذَالِكَ سَوَّلَتْ لىِ نَفْسىِ» (طه/96)« كَانَ السَّامِرِيُّ عَلَى مُقَدِّمَةِ مُوسَى يَوْمَ أَغْرَقَ اللَّهُ فِرْعَوْنَ وَ أَصْحَابَهُ فَنَظَرَ إِلَى جَبْرَئِيلَ وَ كَانَ عَلَى حَيَوَانٍ فِي صُورَةِ رَمَكَةٍ وَ كَانَتْ كُلَّمَا وَضَعَتْ حَافِرَهَا عَلَى مَوْضِعٍ مِنَ الْأَرْضِ يَتَحَرَّكُ ذَلِكَ الْمَوْضِعُ فَنَظَرَ إِلَيْهِ السَّامِرِيُّ وَ كَانَ مِنْ خِيَارِ أَصْحَابِ مُوسَى فَأَخَذَ التُّرَابَ مِنْ حَافِرِ رَمَكَةِ جَبْرَئِيلَ وَ كَانَ يَتَحَرَّكُ فَصَرَّهُ فِي صُرَّةٍ وَ كَانَ عِنْدَهُ يَفْتَخِرُ بِهِ عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ فَلَمَّا جَاءَهُمْ إِبْلِيسُ وَ اتَّخَذُوا الْعِجْلَ قَالَ لِلسَّامِرِيِّ هَاتِ التُّرَابَ الَّذِي مَعَكَ فَجَاءَ بِهِ السَّامِرِيُّ فَأَلْقَاهُ إِبْلِيسُ فِي جَوْفِ الْعِجْلِ فَلَمَّا وَقَعَ التُّرَابُ فِي جَوْفِهِ تَحَرَّكَ وَ خَارَ وَ نَبَتَ عَلَيْهِ الْوَبَرُ وَ الشَّعْرُ فَسَجَدَ لَهُ بَنُو إِسْرَائِيلَ » (بحارالانوار، ج13، ص 209) 4. اشاره به داستان زنده شدن مرده با گوساله (بقره / 67 - 73) 5. طه / 88 6. طه / 97 - 98 ✅ @Aminikhaah
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 #پادکست | آرایش جنگی بگیرید... 🔔 @Aminikhaah_Media
بسم الله الرحمن الرحیم از این که همراه ما هستید متشکریم و امیدواریم محتواهایی که منتشر می شود مفید دنیا و آخرت شما باشد. پیام های محبت آمیز زیادی طی چند وقت گذشته ارسال شده است و بعضی از اعضا نظر لطف داشته اند و درباره تاثیر سخنرانی های استاد بر زندگی شان از شهرهای مختلف ارسال کرده اند که موجب خرسندی ماست. لذا بر آن شدیم معارفی که توسط حجت الاسلام امینی خواه بیان می شود در قالب های مختلف در این کانال و اینستاگرام و توییتر منتشر کنیم و این کار امکان پذیر نیست مگر با خواست خدا و . از این رو از تمام کسانی که امکان پیاده سازی صوت، تهیه پادکست، طراحی عکس نوشته و.. دارند و تمایل به نشر بیشتر معارف اهل بیت (علیهم السلام) دارند تقاضا داریم به آی دی زیر پیام دهند: 👉 @Amini_Admin یاد آور می شود که دوستانی که این سنگر رسانه ای فعالیت می کنند مخلصانه و صرفا با دغدغه کمک به نشر بیشتر (علیهم السلام) می باشد. ادمین کانال
💠 علی (علیه السلام)، معجزه پیامبر(صل الله علیه و آله) @Aminikhaah