زندگی سخت شد،آسمان تیره شد و زندگی ها هم بی معنا شدند.جنازه های مردم مظلوم زیر چکمه های شیاطین انسان نما له شد و از انسانیت بیشتر از نامی باقی نماند.جهان خواب است و آن اندک بیدار ها هنوز خواب آلودند.ای انسان چه بلایی بر سر تو آمده؟چطور میتوانی به زندگی فلاکت بار خود در این زندان نامرئی ادامه دهی؟ آیا انقدر این دنیای درظاهر زیبا تورا مغلوب کرده و تورا از هدف اصلی آفرینش بازگردانده؟بیدار شو و به خودت بیا که دور نیست ظهور پسر فاطمه!دور نیست روزی که او جهان را از عدل و داد پر کند و جلادان این عالم را به درک واصل کند و ریشه ظلم تمام مستکبران جهان را قطع کند.فقط کافیست تا ما بیدار شویم و بدانیم این دنیا به منجی نیاز دارد،و بدون او هر اصلاحی در این جهان بدون اثر خواهد بود.باید برای ظهور او آماده شد،فقط گوشه ای نشستن و دعا کردن و اشک ریختن با آداب انتظار جور در نمیاید باید برای ظهور او سلاح آماده ساخت و در حد یک تیر آمادگی کسب کرد،سلاح من قلمم بود و تیر من این نوشته،تو چطور؟
-✍ امیررضا مهدوی
Amir Empire
وای😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اینکارو نمیکنم که گیف افتضاح «اوکیه» اثر خودم پخش نشه
اون گیف شنا رفتن رو برای چند نفر فرستادم ولی اون گیف «اوکیه» افتضاحی بود که اگر کسی ببینه کوچ میکنم به بالکان و اون اطراف
Amir Empire
یه چن نفرو ادمین کردم باشد که آدم باشید رفقا
حرفی هم نزدید اشکال نداره
فقط آدم باشید