Amir Empire
احتمالا همه این تعاریف رو یه نفر نوشته،خیلی جالب هم هر پیام لحنش متفاوته که انگار اشخاص جدا این رو ن
ادعا میشه که اینجوری که فکر میکنم نیست
پس از همتون تشکر میکنم
Amir Empire
1_تنها کسی که از عبارت وایای استفاده میکنه خودتی 2_🤭🤭 3_ادمینا اصل بدید😃
۲. داداش ما اگه پدوفیل نبودیم که ....
اگه در حد ما باشی بقیه اش رو خودت میفهمی
(نمی خوام دهنم اینجا وا بشه)
Amir Empire
1_ عیوای،خب تو اینارو نخون،سریع رد شو و گذرا یه نگاهی بنداز،اگه چیزی نظرت رو جلب کرد اونو بخون یا بب
قرص اعصاب بخور چون حقیقتا توام به کیرمونی