Amir Empire
شاید باوت نشه من توی خونه مادر بزرگم زندگی میکنم و اتاق و کمد که سهله من جای خوابم ندارم، کفش باشگاه
بنازم
انتظار همچین چیزی داشتم که واگذارش کردم بهت
Amir Empire
شاید باوت نشه من توی خونه مادر بزرگم زندگی میکنم و اتاق و کمد که سهله من جای خوابم ندارم، کفش باشگاه
عی بابا بازم جواب تو دادم که 😅
Amir Empire
عی بابا بازم جواب تو دادم که 😅
در ضمن
اول اینکه هیچوقت انقدر خودت رو کوچیک نکن هیچوقت نیا و علنی درد هات رو نگو شخصی بگو ولی علنی نه این جوری ازت سو استفاده میکنن
دوم اینکه نزار هر کسی نصیحتت کنه و برات فاز تراپی برداره اول ببین یارویی که داره برات حرف میزنه خودش به کجا رسیده نزار بیادو بهت بگه چیکار کن و چیکار نکن
سوم اینکه فقط توی این دردو دل ها سعی کن از تجربیات بقیه استفاده کنی نه از حرفای مفتش
Amir Empire
شایان اینو میسپارم به تو
اینجا شاعر میگه:
میگذره درس میشه اما نترس دیگه