Amir Empire
کتاب «بخش D» عالیه
تموم شد
درسته که تو یه روز تمومش کردم ولی دلیل نمیشه که از اینکه از دنیاش اومدم بیرون ناراحت نباشم
Amir Empire
این عالیه
جز بخش آخرش(تصوراتم ازت اومد پایین امیر💔) از این کارا ، اینجور ارتباط با آدمای غریبه
حتما باید انجامش بدم حتما
*البته باید تو استان خودمون نباشم *
Amir Empire
خواستار پارت جدید جلدیییییی
دیگه مغزم کشش نداره
از حس و حالش اومدم بیرون
(من توی تمام فعالیت هام)
Amir Empire
جز بخش آخرش(تصوراتم ازت اومد پایین امیر💔) از این کارا ، اینجور ارتباط با آدمای غریبه حتما باید انجام
داش تصوراتت از من چیه
منو شایان:
پارسال یه دفعه رفتیم تو یه املاکی شایان یه دوهزار تومنی انداخت رو میزش گفت با این یه خونه میخوام.
املاکیه هم یه پیرمرد بانمکی بود، یه کاغذ از روی میزش برداشت و روش یه خونه نقاشی کرد و بهمون داد.
و حتی دوهزار تومنی رو برای خودش برداشت(ذات محله باجک قم)