Amir Empire
ولی هرگز خودم متوجه نشدم که درحال سقوطم الان چرا فهمیدم؟ چون با زمین برخورد کردم؟
بعید میدونم
حالا حالاها راه دارم تا به زمین برسم
من شرایطم فرق داشت، من خیلی میدونستم، خیلی.
خوب و بد رو میدونستم و تشخیصشون میدادم، عذر دیگهای ندارم
Amir Empire
من اگر تقلا کنم برای صعود، قطعا کسایی هستن که من رو میگیرن و نمیزارن برم بالا
🗣: نه ببین داداش مشکل از جامعه ماست که اینکارارو بد میدونه وگرنه این کارا که بد نیست
داستان سقوطم رو نمیدونم.(یادم نمیاد)
شاید دبستان امام حسن مجتبی باعثش بود، شاید هم اون طبقه دوم خالی توی یکی از کوچه های خیابون هفتم تیر.
Amir Empire
داستان سقوطم رو نمیدونم.(یادم نمیاد) شاید دبستان امام حسن مجتبی باعثش بود، شاید هم اون طبقه دوم خال
شاید شروعش دبستان امام حسن مجتبی بود.
ولی قطعا مهم ترین ادامه دهندش مدرسه زرگری بود.
دیگه نمیخوام، من نمیخوام به خاطر این لذت ها اون چیزی که میخوام باشم رو نابود کنم.
خیلی هامون همینیم.
چیزایی که واقعا بد هستن برامون عادی شده.
نباید قبح خیلی چیز ها میریخت.