اما به قول یکی: بس.
دیگه بسه.
نمیخوام دیگه بیشتر از این سقوط کنم.
دیگه نمیخوام خودمو با حرف های وجدانهای دود زده گول بزنم. بهونه هاشون باشه برای خودشون.
روز ها دارن میگذرن و تبدیل به ماه میشن، و ماه ها هم تبدیل به سال میشن.
من معلوم نیست چه زمانی قراره بمیرم، وقتم همینجوری داره میگذره.
از ادمین ها، رفقای عزیزم خواهش میکنم از چت کردن بیمورد پرهیز کنید
من هشدار رو بهتون دادم اگه بعدا عزل شدید ناراحت نباشید
اگر توی چنل گردیهاتون محتوای جالبی دیدید که واقعا طنز،عجیب، زیبا یا... بود بفرستید اینجا، همین.
هدایت شده از تــیــمــارســتــان
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا