هدایت شده از کهرُبایِوَهم
عجیب است… آدم میتواند سالها با تصویری اشتباه از خودش زندگی کند و حتی از آن دفاع هم بکند.
من دفاع میکردم.
از زخمی که هر روز تازه میشد.
از آدمی که بوی ماندگی میداد و من اسمش را گذاشته بودم «امنیت».
مثل اینکه جدی جدی توافق شد.🚬
ج.ا داری چکار میکنی با خودت؟
اینهمه کشته دادی، رهبرت کشته شد، این همه افراد مهمت کشته شدن و تو الان توافق کردی؟
ج.ا تو باختی، همه ما ایرانی ها باختیم. شاید توی صدا و سیما کلی افتخار کنی و بگی که بردیم، ولی خودتم خوب میدونی که ما باختیم.
Amir Empire
مثل اینکه جدی جدی توافق شد.🚬 ج.ا داری چکار میکنی با خودت؟ اینهمه کشته دادی، رهبرت کشته شد، این همه
اگه خبر توافق واقعی بود اینو بخونید