از این به بعد میخوام با تکتک ادمین های گل اتمام حجت کنم.
-هرگونه محتوایی که به زندگی شخصیتون مربوط بشه اینجا ببینم عزل میشید.🙏🏻
-وقتی میبینید قبل شما به یه محتوا دو نفر واکنش نشون دادن شما واکنش نشون ندید الکی چنل شلوغ نشه.
-از فرستادن گیف بیجا خودداری کنید
-روزانه بیشتر از ۴-۵ تا محتوا هم نفرستید
-به چیزی هم اعتراض نکنید
-بنده و عمو این قوانین برامون لازمالاجرا نیست، ما دو نفر قادریم هرکاری بخوایم بکنیم، حتی میتونیم شما ادمین ها رو با شلاق بزنیم، شماهم حق اعتراض ندارید-
ناشناس
فکر کن همین داستانی که داری مینویسی تو واقعیت برات اتفاق بیوفته
نظرت چیه
-
واو، واقعا واو!
یه رئیس مافیای دست به خیر پیدا میشه دوسدختر نداشته شایان رو بدزده؟