پسرا هم دنیای جالبی دارن
قبلا فکر میکردم همه شون بی احساسن و عقلشون کامل نشده
نه که همه دخترا خوب باشن
فقط چون پسر نبودم نمیدونستم تفکراتشون چجوره
(ولمکنید رد دادم)
-
مرسی واقعا
توی دنیایی که دو تا جنسیت وجود داره نمیشه جنسیت ها رو باهم مقایسه کرد و برتری داد.
میشه متوجه شد که قطعا این دو جنسیت باهم دیگه ارزش یکسانی دارن