«خدا بر دلها و شنواییشان مُهر نهاده و بر چشمانشان پردهای است و آن ها را عذابی بزرگ است.»
بقره، آیه ۷
میخوام مدتی چنل برگرده به «هرچی دلم میخواد میگم اگه کسی دوست نداشت لف بده»
حرف های این پایین رو نمیزنم که شما بخونید، دارم محتویات ذهنم رو مرتب میکنم. اگه حوصله ندارید رد کنید بره