اصلا اینا رو ولش.
جمعه قراره چه خاکی بر سرم بشه.
تصور اینکه مدرسه خاص قبول نشم باعث میشه دلم بخواد از پشتبام خونمون استفاده نامشروع بکنم.
اصلا حتی اگه قبول شم هم مشکلات زیاد دارم.
اول از همه با توجه به تغییراتی که در زندگیم پیش میاد، مجبورم بعضی از دوستای مجازیم رو کنار بگذارم.(دلیلش فشار درس نیست.)
دوم هم آیا من فشار مدرسه تیزهوشان رو میتونم تحمل کنم؟
من هیچوقت آدم درسخونی نبودم، همیشه نمراتم خوب بود به خاطر اینکه سر کلاس یاد میگرفتم، ولی خب درس های دبیرستان این شکلی نیست.
Amir Empire
اصلا حتی اگه قبول شم هم مشکلات زیاد دارم. اول از همه با توجه به تغییراتی که در زندگیم پیش میاد، مجبو
و البته منظورم از درسخونی، سه ساعت درس خوندن روز قبل امتحان ترم نیست.
منظورم اینه که هرروز که از مدرسه میای حداقل ۲ ساعت زمان بزاری برای مرور و تثبیت چیز هایی که اون روز یاد گرفتی.
نمیدونم که من میتونم همچین کاری بکنم یا نه.
ولی تصور کردن اون روز هایی که،
مدرسه دلخواهمو قبول شدم.
دانشگاه دلخواهمو قبول شدم.
با معدل خوب فارغالتحصیل شدم.
و شغلی که مد نظرم بود رو بدست اوردم.
باعث میشه برای زنده موندن امید پیدا کنم.
باید رقیب هامو ترور کنم
اونایی که میتونن جامو بگیرن رو باید مسموم کنم
خوشبیان جان خیالت راحت با تو کاری ندارم😂
Amir Empire
سید کاظم ناراحت شد
ایشون نه سیده نه تو اسمش کاظم داره
ولی ما بهش میگیم سید کاظم
(عجایب پسرا)
تو باز گوه خوردی شاغال بیام بک.نمت ک.صه خر یه کار می کنم به ازمون نرسی😂
-
آفرین، حالا برای شنبه یه سالن بگیر
بمولا اگه قبول نشم
خودکشی
-
برادر من باید ببینی توی سال تلاش کردی یا نه، من نمیدونم ولی خودت رو قاضی کن، اگه میتونستی بیشتر تلاش کنی ولی نکردی تقصیر خودته.