Amir Empire
رشته چی میخوای بزنی؟ - اولویت اولم ریاضیه، بعدش شبکه و نرمافزار بعدشم تجربی(همش تیزهوشان)
تجربی هم به خاطر فیزیک و شیمی زدم
وگرنه از زیست و زمینشناسی متنفرم
اگر فیزیک نبود این جهان کوفتی هم درست نمیشد، بعد مدتی از دل فیزیک شیمی هم متولد شد.
این دو علم مولد جهان هستی هستن
بعدش زمین شناسی و سپس زیست از دل شیمی به وجود اومدن
ری.دن تو ریاضی آخه
-
داش تو ۷۰ درصد اجسامی که دور و برته رو نگاه کنی یه مهندس خاکبرسر اونو ساخته
بله تو ریاضی ریدن
Amir Empire
زیست زندگیه مرتبکه چیمیگی - تف تو این زندگی
چطور این ۱۴ ویو بالاییش ۴ تا😭