eitaa logo
Amir Empire
46 دنبال‌کننده
653 عکس
644 ویدیو
3 فایل
اندر احوالات یک امیر خسته خود امیر خسته: @Pv_AmirReza1389 ناشناس امیر خسته: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ojt5y4&btn=AmirMod
مشاهده در ایتا
دانلود
خسته شدم از همه چی با خودم میگم اصلا حق خسته شدن دارم؟ وقتی این همه آدم توی غزه و لبنان دارن سختی میکشن، حق دارم خسته بشم؟ حق دارم گله کنم از وضعیتم؟ حق دارم ناراحت باشم از نزدیک ترین عضو خانوادم و همزمان دوستش داشته باشم؟ اصلا حق دارم نبخشمش به خاطر کاری که باهام کرده؟ اصلا حق دارم برای اتفاق ‌یه سال پیش ناراحت بمونم؟ حق دارم آرزوی مرگ کنم ولی بازم مثل چی ازش بترسم؟ - ما هممون حق خسته شدن داریم و حق استراحت کردن هم همینطور، اما به صورت موقت، ما بدنیا اومدیم که در حال تلاش و تکاپو باشیم تا با ارزش بشیم، اما در این مسیر خسته شدن و استراحت کردن عادیه، ولی متوقف شدن، ابداً
ایشالله میرید همه فردا آزمونو عالی میدید و همه تون قبول میشید راستی خوشی برا شنبه سالن نمیگیری؟ - الان فرداست ولی ممنون محرم؟ زشته
آقا آزمونتون چیشد یکم توضیح بده سخت بود ؟ خیلی سخت بود ؟ خوب دادید ؟ یانع ؟ - من در مورد بقیه اطلاعی ندارم و در مورد خودم هم تقریباً همینطور ولی سوالای استعداد تحلیلی بشدت برام سخت بود، ریاضی بنظرم آسون بود، تونستم ۷ تاشو بزنم، و هرکدوم رو هم ۲ یا ۳ بار حل کردم و یه جور شد جوابش. ایشالا که خیره.
حاجی چقد سخت بود عمرا قبول شم ریدن برام - اینجوری نمیشه تشخیص داد.
https://eitaa.com/AmirModd/5933 جاکش تو باید جای من امتحان می‌دادی 😭😭😭😭 - بعید میدونم اونجوری قبول میشدی
طراح سوال ما ریده بود😭😭😭 تو بدونی ریاضی رو چقدر پیچونده بود - مگه سوالا کشوری نیست؟
https://eitaa.com/AmirModd/5942 طراح کل‌ کشور یکیه - آره سوالای کشور همه یکیه
به هر حال اگر قبول شدیم که الحمدلله رب العالمین و اگر قبول هم نشدیم کون لق درس و تحصیل و مدرسه
خدای من من خواب موندم وای
وای وای
خیلی حالم خرابه خیلی زیاد
هدایت شده از AmirReza
کاش خزه بودم تنها دغدغه‌م این بود که به آوند بقیه گیاهان حسودی کنم