آقا آزمونتون چیشد یکم توضیح بده
سخت بود ؟
خیلی سخت بود ؟
خوب دادید ؟ یانع ؟
-
من در مورد بقیه اطلاعی ندارم
و در مورد خودم هم تقریباً همینطور
ولی سوالای استعداد تحلیلی بشدت برام سخت بود، ریاضی بنظرم آسون بود، تونستم ۷ تاشو بزنم، و هرکدوم رو هم ۲ یا ۳ بار حل کردم و یه جور شد جوابش.
ایشالا که خیره.
https://eitaa.com/AmirModd/5933
جاکش تو باید جای من امتحان میدادی 😭😭😭😭
-
بعید میدونم اونجوری قبول میشدی
طراح سوال ما ریده بود😭😭😭
تو بدونی ریاضی رو چقدر پیچونده بود
-
مگه سوالا کشوری نیست؟
به هر حال اگر قبول شدیم که الحمدلله رب العالمین و اگر قبول هم نشدیم کون لق درس و تحصیل و مدرسه
هدایت شده از AmirReza
کاش خزه بودم
تنها دغدغهم این بود که به آوند بقیه گیاهان حسودی کنم
تو چرا هیئت نیستییی
-
https://eitaa.com/AmirModd/5945
ساعت ۵ خوابیدم و به مامانم گفتم منو ساعت ۸ بیدار کن
طبق ادعای خود ایشان منو بیدار کردن ولی من خوابیدم، من که چیزی یادم نمیاد
Amir Empire
تو چرا هیئت نیستییی - https://eitaa.com/AmirModd/5945 ساعت ۵ خوابیدم و به مامانم گفتم منو ساعت ۸ بید
امروز کلا خیلی روز بدی بود
کلا از لحاظ های مختلف به چیزی که میخواستم نرسیدم
تازه شامم هم سوخت💔