Amir Empire
تو چرا هیئت نیستییی - https://eitaa.com/AmirModd/5945 ساعت ۵ خوابیدم و به مامانم گفتم منو ساعت ۸ بید
امروز کلا خیلی روز بدی بود
کلا از لحاظ های مختلف به چیزی که میخواستم نرسیدم
تازه شامم هم سوخت💔
شاید بزرگترین مصیبت جهان این باشد که نادانان به دانستههای نادرست خود، یقینی تزلزلناپذیر دارند، اما خردمندان همواره در اندیشههای خویش جای تردید باقی میگذارند. انسان نادان، پاسخهای ناقص را حقیقتی کامل میپندارد و بیهیچ تزلزلی از آنها دفاع میکند، حال آنکه انسان خردمند، حتی به دانستههای خود نیز با احتیاط مینگرد. هرچه دانش بیشتر میشود، گسترهٔ نادانستهها آشکارتر میگردد و یقین جای خود را به پرسش میدهد. از همین رو، حماقت اغلب با اطمینانی بلند سخن میگوید و خرد، با فروتنی و تردید، چرا که حماقت، یقین میآورد و خرد، شک را.
-برتراند راسل، با بسیاری تغییر
https://eitaa.com/AmirModd/5949
یسری هیئتا هستن که تازه اون ساعتا شروع میکنن حتی اگر بازم خواب موندی اونا رو برو چون درواقع فقط هیئته که باعث میشه احساس بهتری داشته باشی☝🏻
-
من خیلی سخت پسند هستم.
اما به هر حال، راست میگی واقعا هیئت برای روانم خیلی تراپیه
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
سجتریس، حرفت ارزشِ شنیده شدن داره، حرفاتو با بقیه به اشتراک بذار.
انقدر درباریون زیاد شدن که من احساس میکنم هر لحظه قراره بر علیهم کودتا بشه.
خانوم گلشید راستشو بگو نقشهت چیه؟ شمشیراتون رو کجا قایم کردید؟
Amir Empire
✍دقت کنید دوستان این کلیپ بعد از امتحان تیزهوشان بارگزاری میشود لذا قطعا بار سیاسی دارد .