Amir Empire
«صَدَقَ جَدِّي رَسُولُ اللّٰهِ.»
چون شمر لعین بر روی سینه حسین نشست، امام فرمود:«تو که هستی؟»
شمر پاسخ داد:«من شمر ذیالجوشن هستم.»
حسین فرمود:«میدانی من چه کسی هستم؟»
شمر گفت:«آری میدانم، مگر پدرت ساقی کوثر نیست؟» دستان نجسش را بر روی لبان مبارک حسین کشید. «تشنهای حسین،خب به پدرت بگو بیاید و سیرابت کند.»
حسین آرام فرمود:«صَدَقَ جَدِّي رَسُولُ اللّٰهِ؛پدربزرگم رسول خدا راست میگفت، او توصیفات صورتت را برای من گفته بود، الان که صورتت را میبینم شبیه همانچیزی هستی که رسول خدا برای من گفته بود.»
شمر گفت:«میخواهی کاری کنم که دیگر صورت مرا نبینی؟» آنگاه صورت مبارک امام را برگرداند و روی خاک مالید.
داداش اف گفتن چه کصشعریع الان تو بخوای میتونی زنتوبزنی اگه نخاد تمکین کنهبعدم بهش تجاوز کنی سه تا زنم روش بیاری هیچکیم کاریت نداره
-
اف گفتن یعنی کوچکترین بی اهمیتی و بی احترامی به کسی.
وقتی اف گفتن درست نباشه اصولاً کار های بدتر هم درست نیست.
به نظرم حرفایی که قبل تر زدم رو دوباره بخون و بفهم چی میگم، از حرفات معلومه هیچکدوم رو نفهمیدی.
در مرحله بعد هم برو این سوالا رو از اهلش بپرس، حرفات جدید نیستن، این شبهات و چرتوپرت ها چند صد ساله که توی جامعه میچرخه، کلی هم جواب براش هست.
Amir Empire
داداش اف گفتن چه کصشعریع الان تو بخوای میتونی زنتوبزنی اگه نخاد تمکین کنهبعدم بهش تجاوز کنی سه تا زن
من مسلمون خیلی ناقصی هستم، خوشحال میشدم اگه میتونستم اینارو به بقیه یاد بدم و شبهات رو برطرف کنم.
ولی متاسفانه نه علمشو دارم و نه اعصابش رو.
خب ببین داداش ریدی.، خودتم حتی جواب نداری واسش اینایی که گفتم دونه به دونش تو قران هس که هم تجاوز مجازه هم زدن من دارم آیه قران میگم تو یع حدیثی که از تو کونت دراوردی
-
من تمام احادیث رو با منبعش گفتم از پیامبر و حضرت علی که پایه و اساس اسلام و تشیع هستن
بنظرم شما هم حداقل اسم سوره اون آیه رو بگو بدونیم
https://eitaa.com/AmirModd/6077 چ ربطی داره چون شوهرشی هروقت خواستی که نمیتونی هرکار خاستی کنی برو معنی تجاوزو یه سرچ بزن
-
آره موافقم
https://eitaa.com/AmirModd/6075 باو بنظرم کتاب ستاره ها چیدنی نیستند رو بخون برطرف میشه سوالاتت
-
بنظرم حرفت به صورت کلی درسته سِر.
ولی باید ببینی به چه آدمی داری میگی، ایشون حرفای منو درست نخونده، آدرس حدیث بعدش رو نخونده و به اون کتابا میگه از تو کون، یعنی این بنده خدا حتی از کتاب های روایت هم چیزی بارش نیست.
از قرآن هم آیه اورده درحالی که از تفسیر و ترجمه و صرف و نحو هم چیزی حالیش نیست.
از نوع تایپ کردنش معلومه از املای فارسی هم چیزی حالیش نیست.
آدم وقتی میخواد به یک دین هیت بده میره در موردش تحقیق میکنه، سعی میکنه علومش رو بشناسه، نه اینکه چهارتا کلیپ توی اینستا از چند نفر مثل خودش بیاد یه نگاه از اسلام برای خودش درست کنه.
کسی که نه کتاب های روایت اسلام رو میشناسه، نه تفسیر قرآن رو خونده، نه حرف چند تا متخصص اسلام رو شنیده که ببینه حداقل اینا چی میگن. این آدم چه حقی داره که دینی رو زیر سوال ببره؟
بعد شبهاتی رو هم مطرح میکنه که خیلی خیلی تکراری هستن و با یه پرس و جوی ساده میشه جوابشون رو پیدا کرد.
خب آقا من رفتم یه مقداری در این مورد خوندم.
حق تمکین یعنی:«اگر زن خود را برای خواسته های شوهرش تسلیم کند تامین رفاهی زن(مسکن،پوشاک،خوراک) بر مرد واجب میشود.»
فهمیدید یعنی چی؟ یعنی اینکه زن میتونه تمکین کنه و یا نکنه، ولی اگر که کرد، بر مرد تامین رفاهی زن واجب میشه.
بنابرین تمکین برای زن یک چیز مباحه و بعضی شرایط هم زن نباید تمکین کنه.