https://eitaa.com/gordafarid_ferferi/3400
خب من اگه توی دنیای موازی بودم...
نمیدونم چه کشوری.. احتمالا ایتالیا بودم که عاشق ایران شناسی بودم و دوچرخه سوار یا اسکیت سوار حرفهای میشدم، به احتمال زیاد هم نویسندگی رو هنوز دوست داشتم ...
ضعف ها یا ایرادات دیگران را به شوخی مطرح نکن. عزت نفس کسی شوخی نیست.
_گیاهی به نام خودم
هدایت شده از اتاقزیرپله🕯️ª›
شما:با اجازت اینو کپی کردم https://eitaa.com/Anemon_1/4081
------------📬
آنمون: ایرادی نداره✨