https://eitaa.com/Anemon_1/4125
شما:عالیی بود😭😭 انگار مقتل میخوندم، اشکم دراومد
-----------📬
آنمون: ممنون وقتی گذاشتی، لطف دارین به من🥺🥺
847.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش خواهرم وقتی میگه بریم بیرون میگم کار دارم(میخوام کتابمو تموم کنم):
سر تسلیم فرو نخواهیم برد تا آیندگان بدانند که ما ننشستیم تا کاوهای و فریدونی برخیزند. ما خود هر یک کاوه و فریدون خویش بودیم و تا پیروزی یا مرگ ایستاده ایم.
_پتش خوارگر
آسمانی شدن از خاک بریدن میخواست
بی سبب نیست که فواره قروریختنیست
_فاضل نظری-گریههای امپراتور
دوتا گل تو این جامجهانی زدیم که آفساید بوده، دوتاشم به نامردی گفتن آفسایده
مخصوصا اینی که امروز زدن