847.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش خواهرم وقتی میگه بریم بیرون میگم کار دارم(میخوام کتابمو تموم کنم):
سر تسلیم فرو نخواهیم برد تا آیندگان بدانند که ما ننشستیم تا کاوهای و فریدونی برخیزند. ما خود هر یک کاوه و فریدون خویش بودیم و تا پیروزی یا مرگ ایستاده ایم.
_پتش خوارگر
آسمانی شدن از خاک بریدن میخواست
بی سبب نیست که فواره قروریختنیست
_فاضل نظری-گریههای امپراتور
دوتا گل تو این جامجهانی زدیم که آفساید بوده، دوتاشم به نامردی گفتن آفسایده
مخصوصا اینی که امروز زدن
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_دیگه دوره زمونه این گذشته که قهرمان ها محبوب باشن، فقط افراد شرور تو کتاب ها محبوبن..
_جدی میفرمایید؟
واکنش این سه نفر:
(از چپ به راست)
کتنیس از کتاب عطشمبارزه
بیاتریس از کتاب سنت شکن
توماس از کتاب دوندههزارتو