eitaa logo
@AntiBBC
22.5هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
11.3هزار ویدیو
23 فایل
📲کانال خبری، روشنگری... آنتیBBC ⚠️کورکورانه آنچه را که در اینجا می خوانید باور نکنید - وقت بگذارید / تحقیق کنید !
مشاهده در ایتا
دانلود
ایران یکی از اولین هایی بوده که در ماجرا کرونا با تمام قوا نسخه هایی که بقولا دشمن چهل ساله مردم ایران پیچوندن رو اجرا! تا جایی که ایران شده بود الگویی برای سایر کشور ها!! اصلا انگار این نسخه ها رو خودشون طراح اصلی اش بودن! واقعا کدوم عقل و منطق میپذیره نسخه هایی که دشمنان چهل ساله ات پیچوندن با تمام قوا اجرا؟! بدونه لحظه ای تردید؟! حتی اگه کسی با شما دو بار بدی کرده باشه با تردید نسخه اش رو میپذری! چطور چهل سال بقولا در تمام زمینه ها با تو دشمن باشن ولی یهو در فلان مسئله مثل همین کرونا بشیدتقریبا اولین اجرا کننده خوب و الگویی برای جهان!
والله اگه حقیقت جلوی روی ما ظاهر بشه خیلی ها مون حاضر به زدن گردن او میشیم اصلا طاقتش رو نداریم اخه اون یه چیزی میگه که حتی ممکنه علیه پدرت باشه ! مادرت باشه! که حرف حقی هست !ولی ما طاقت شنیدنش رو نداریم
اگه تو فلان جشنواره شخصی چیزی بگوید خیلی ها بدون حیا میگن یزید!غلط کردی!!اما اگه مسئولین خیانت کنن اونم اشکار دروغ بگن،زندگی میلیون ها رو به آتش بکشن..... اکثریت همونا یا سکوت یا فقط در حد یک شعر علیه او حرف میزنن!!!
قرمز شد که؟! کجا هستن اونایی که میگفتن واکسن باعث ابی شدن کشور شد،!؟چطور این واکسن از قرمز شدن کشور جلوگیری نکرد؟ بله تاثیر واکسنه!!این قرمز شدن از برکات واکسن پرستان هست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فاز این عمامه به سر چیست؟!! تاسف و تاسف!!! دو ساله وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا با انواع روش مردم رو میترسانن و از واکسن نزدن میترسانن که فلان و فلان میشی اگه نزنی میمیری! اونم در حالی که خیلی ها با وجود همون واکسن لعنتی اون فلان و فلانی که قرار نبود بشن شدن !! امثال ایشون خودشون رو خواب زدن یا نخواستند ببین ! نیامدن بگن چرا مردم رو میترسونی وعده مرگ میدی با نزدن واکسن و‌..........حالا ماده ای ناشناخته که وعده دو دوز ایمنی با ان به ملت داده بودن ولی حالا میگن دوز ۳باز!!!کسی بگه تزریق نکن چنین واکسنی یا اصلا نباید چنین واکسنی که این همه تناقض دارن افراد مرتبط با آن اجباری باشه ، یهو امثال این عمامه به سر احساس تکلیف میکنه بیاد علیه منتقدان سخن بگه در حمایت از نسخه پیچی های فائوچی ها ! آقای عمامه به سر کجا دکترای های واکسن به دست تضمین دادن با واکسن دیگه اصلا بیمار نمیشی!اصلا فوت نمیکنی؟!! اون موقع که واکسن بدست ها مردم رو میترسوندن از نزدن واکسن و وعده مرگ میدادن هنوزم میدن چطور احساس تکلیف نکردی بیایی وسط میدان بگی چرا مردم رو میترسانی،وعده فقر و مرگ میدی این یک کار شیطانی هست؟!!!میخوای افسار انها رو بدست بگیری با این ترس بله اقای عمامه به سر این واکسن بدست ها هستن که مصداق اون ایه ای که ازش سخن میگی هستن !
این روحانی مردم رو نادان و جاهل و ندار خطاب میکنه.! ولی ما مسئولین رو مورد خطاب قرار میدیم و مردم هیچ گناهی ندارن که اسیر دست مسئولین شدن... این فرد، مردم رو مورد خطاب قرار داده و مسئولین از خدا بی‌خبر رو بی‌گناه اعلام کرده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در یک جامعه اگر مردم از خوب برخوردار نبودند اگر در میان مردم رواج داشت اگر مردم و را درک نکردند اگر سطح در میان مردم پایین و ساقط بود اگر رشد و در مردم نبود مردم آن جامعه را نمیشود که ملامت کرد، بلکه آن جامعه را باید ملامت کرد @AntiBBC
اونایی به این خانم کلی فحاشی کردن یزید خطابش کردن گفتن غلط کردی !حالا خجالت بکشید!! این خانم انقدر با وجدان بود که فوری بیاد عذرخواهی کنه شما برید با اون مسئولینی که با لباس دین زندگی ملت رو به اتش کشاندن دین رو سر بریدن ... با نسخه هاشون خیلی ها رو به طرف فقر و فحشا کشاندن... و شما ها بخاطر تصعب بیجا سکوت کردید یا در حد یک شعر سخن گفتید خوش باشید بله!اگر گوشت خوک را داخل بسته بندی ذبح حلال بگذارند حلال نمی شود اسم زنا را اگر ازدواج سفید گذاشتیم بچه حلال زاده نمی شود. اسم رشوه را اگر حق الزحمه گذاشتیم پاک نمی شود.ا اگر به بانک و دانشگاه و سینما و غیره یک پسوند اسلامی اضافه کنیم اسلامی نمی شوند. و.....
نوع حکومت مسلمین در ۱۴۰۰ سال گذشته در تمام کشورهای مسلمان ، اسلامی بوده و هرگز هیچ حکومت کافری بر هیچ یک از کشورهای اسلامی حکمرانی نکرده است اما در ۱۴۰۰ سال گذشته در هیچ یک از کشورهای اسلامی حکومت اسلامی منطبق با اسلام وجود نداشته است اگر اذان و نماز و روزه و حج و جهاد و حتی ادعای پیروی از پیامبر صلی ،مساوی بود با اسلامی بودن حکومت ، چه بسا بنی امیه ،بنی عباس از ما مسلمان تر بودند راستی نسل بنی امیه و بنی عباس که منقرض نشدند ، الان کجای عالم مشغول خیانت به اسلام و چپاول مسلمین هستند ؟!
قبل و بعد از تزریق میلیون‌ها واکسن
فراموش نکنید ایران سریع ترین کشور در واکسیناسیون بود!شده بود الگویی برای جهانیان!!! ولی حالا قرمز قرمز شده!!!و امار فوت بالا و مسئولین بجای پاسخ گویی و عرق شرم ریختن در پی بگیر ببند های بیشتر هستن و خود مردم رو مقصر!!!
چی شد پس حرکت جهشی و انقلابی؟!به همین زودی خنثی؟!!
ایران که باز قرمز شد ! نمیخواهید گزارشی منتشر کنید؟واکسیناسیون گسترده چطور مانع قرمز شدن مجدد نشد،!
بله اقای رئیسی جان یک نفر هم مهمه میشه پاسخ بدید چرا آمار مرگ زیاد شده با وجود تزریق بیش از ۱۳۸ میلیون و نقشه قرمز! مگر مدعی نبودید واکسن باعث کاهش مرگ و میر شده و نقشه رو آبی؟!!
نسخه ی واکسن که از طرف همونایی بود که چهل سال گفتن دشمن ما بود اجرای این نسخه رو بر چه اساسی حرکت انقلابی نامیدند؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عینی وزیر بهداشت ۹ شهریور ؛میزان مرگ و میر در کشورهایی که واکسیناسیون بیشتری انجام داده اند، کم است! با این دروغ مردم رو فریب و ایرانی حدود ۸۰ میلیونی با تزریق ۱۳۹ میلیون واکسیناسیون قرمز شده!و امار مرگ بالا رفته!!! و اینکه به اعتراف خودشون ایران الگوی جهانی بود در واکسینه کردن !!چرا با این حجم واکسن و الگو شدن برای جهان نقشه قرمز و آمار فوت بالا؟!!! همه چیز رو هم مقصر میکنن جز این واکسن لعنتی و خودشون رو!! تسلیم شدن در مقابل اینا بنظرتون با منطق جور در می یاد؟!
اجرای نسخه ی کسانی که سالها دشمن به مردم معرفی شدن هرگز انقلابی و نشان قدرت نبود و نخواهد بود راستی برای مبارزه با فساد،فقر،گرانی .....چرا کسی نیست به این سرعت بیاد به میدان و جهشی حرکت کنه ظالم ها رو ریشه کن کنه .......؟ و در اجرای عدالت بشه سریع ترین کشور؟چرا اینجا نمیخوان بشن الگویی برای جهانیان؟!!! مگر نه اینکه همینا خودشون تو این موضوعات هم مسئول هستن و ادعای انقلابی میکنن؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا کسی جهشی و انقلابی مشکل معلم ها رو حل نمیکنه!؟! معلم ها و خیلی از مشاغل دیگه حدود یک ساله دارن اعتراض میکنن هیشکی نمی یاد قاطع به میدان مشکل انها رو حل کنه در حالی کل این حکومت تو دست همونایی هست که مدعی انقلابی هستن!!! همونایی نسخه واکسن اجباری کسانی را دشمن معرفی کرده بودن به ما!فوری با تمام قوا پیش بردن و اسمش رو گذاشتن حرکت جهشی و انقلابی!!!این در حالیست که مردم زیادی مطالبه واکسن نکردن این خود مسئولین بودن مطالبه واکسن میکردن!!! اما در موضوعات از جمله گرانی ،فقر،تبعیض ،بی عدالتی ...که سالهاست مردم اعتراض میکنن کسی به میدان نمی یاد مشکل رو حل کنه!!! این تناقض ها رو که میبینیم چرا نباید به واکسن اجباری مسئولین شک بکنیم ؟!!چرا نباید شک کنیم که در ماجرای واکسن به اسم سلامتی اهداف سیاسی داره اجرا میشه !!که به نفع حکومت ها هست !!وگرنه این همه اصرار نمیکردن!!! پ؛ن؛اعتراض معلمان به اجرانشدنِ طرح رتبه‌بندی شماری از معلمان در استان‌های قم، کرمانشاه، گیلان، البرز، آذربایجان‌غربی، کرمانشاه، مازندران، لرستان، خراسان‌رضوی، کردستان، یزد، خراسان‌شمالی، خوزستان، ایلام، مرکزی، همدان، اصفهان، اردبیل، فارس، کهگیلویه‌و‌بویراحمد و کرمان در مقابل ادارات آموزش‌وپرورش تجمع و خواستار تسریع در تعیین تکلیف لایحه رتبه‌بندی و رسیدگی به مشکلات معیشتی خود شدند.
بخشی از سخنرانی مرحوم آخوند (فاکر) دربارهٔ در ایران 1- من به این نتیجه رسیده‌ام که هم‌اکنون لااقل در حدود ١٠٠هزار نفر از افراد در جامعه پخشند که ١٠٠سال پیش بوده‌اند. بعداً شده‌اند، و اینک متظاهر به اسلامند! و به‌عنوان مسلمان در جامعه ما پراکنده‌اند. اما کجاها؟ نمی‌دانیم! ۲- بعد از انقلاب چون نظام ما شد نظام اسلامی طبعاً باید این تشکیلاتِ ظاهراً پراکنده، از نظر امنیتی هم توسط قدرت‌های خارجی منسجم شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته باشد. الان هم در گوشه و کنار کشور افرادی هستند به‌ظاهر مسلمان و در عین حال سابق و اسبق!! و کارشان این است که از هر طریقی که ممکن است ضربه بزنند. پست‌ها را اشغال کنند، اسناد را به دشمن برسانند، پشت انقلاب را خالی کنند، افراد متدین را ملکوک کنند، افراد هرزه را معروف کنند و... ۴- مهم‌ترین کاری که اینها انجام می‌دهند سوءاستفاده کردن از فقر و بیچارگی طبقات محروم و سامان‌دهی آنها در جهت منافع امپریالیسم خارجی و قدرت‌های بین‌الملل است. ۵- این خطر، خطر بزرگی است، ما دائماً هدف قرار می‌گیریم و نمی‌دانیم از کجا! به ما دائماً تیراندازی می‌شود، ولی نمی‌دانیم از کدام سو! ملت ما، افراد انقلابی ما در معرض آماج ترورهای فکری و فرهنگی و غیره قرار می‌گیرند! و ما نمی‌دانیم این تیرها از کجا می‌آیند! زیرا آنها که ما را می‌زنند در میان جمعیت ما پنهانند! و ما اینک (بعد از ١۵٠سال) هیچ گزارشی نداریم که آنها در اصل چند نفر بوده‌اند؟ الان چند نفرند؟ زیادتر شده‌اند یا کمتر شده‌اند؟ کجاها رفته‌اند؟ اسم‌هایشان را چه‌طوری عوض کرده‌اند؟ و شناسنامه‌های جدیدشان را چه‌جور گرفته‌اند؟ الان کجا هستند؟ چه می‌کنند؟ چه‌جور با هم متحد و منسجم شده‌اند؟ متن «سخنرانی وی (فاکر) دربارهٔ یهودیان جدیدالاسلام» را به‌همراه زندگینامهٔ مختصر ایشان و اطلاعاتی پیرامون «یهودیان مخفی» در آدرس زیر بخوانید: 🔗منبع:اندیشکده مطالعات یهود )+لینک
بله این بزرگواران تیم محترم پزشکی و هیأت محترم پزشکی دارن من و شما فقط تیم محترم تشیع جنازه داریم این بزرگوارن که تیم پزشکی دارن چرا بعضی هاشون مردمی که فقط تیم تشییع جنازه دارن رو دعوت به زدن واکسن اجباری میکنن؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینکه ملکه انگلیس با اون همه ابهت و مهم بودن در دیدار با دریاسالار جیمز مک لئود ماسک نزده ایا عجیب نیست؟!!! ایا جان ملکه کم اهمیته نسبت به مردم؟! تو ایران به مردم با وجود سه دوز واکسن میگن باز باید ماسک بزنید!!!! @AntiBBC
تقریبا چند ماه قبل از کرونا ازاد شد و وارد ایران شد!!!
مدیر پروژه واکسن های خطرناک mRNA با فناوری واکسن فایز و مدرنا آمریکا کیست ؟!!! مسعود سلیمانی!!! کسی که چند ماه قبل از کرونا ازاد شد و اون همه ساز و نقاره براش زدیم!!! واکسن mRNA در انگلیس و آمریکا ساخته بشه خیلی بده !!!هزاران عوارض داره ! ولی اگه با همان فناوری در ایران تولید بشه عالی هست!هیچ عوارضی نداره!!!! راستی اینکه با نسخه ی فلان جا تولید کنی بر چه اساسی اسمش رو میزارن تولید ملی ؟یا کشف محققان ایرانی؟! @AntiBBC