eitaa logo
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
838 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
12 فایل
به نامِ خالقِ علیﷺ و اولادِ علیﷺ - درخــ𖡼𖤣𖥧𖡼𓋼𖤣𖥧𓋼𓍊ـت‌ها››› - عشق من به جنگل‌های سبز، شعرهای مولانا و کهنه‌کتِ مخملیم، مرا از این جامعهٔ پرزرق و برق جدا ساخته است. - حضرت‌عباس پِرسِن هستم✨. -کپی؟خیر فقط فور. ـ سلامتی و ظهور آقا امام زمان صلوات!
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
تا حالا فکر کردید چرا هیچ جنبشی هیچ جریانی جای عاشورا رو نمی گیره؟ طبق قاعده باید جریان عاشورا در نبود رسانه و طرفدار و ... سرکوب می شد و هیچ صدایی ازش در نمی اومد... خیلی سعی می کنن عاشورا رو همسطح سازی کنن اما جایگزین نمی گیره... حتی هم سطحش هم نمی یاد حتی وقایعی مثل غزه که سنگینی بسیار دارن بازم نمی تونن جایگزین عاشورا بشن تا حالا بهش فکر کردید؟ چرا؟
هدایت شده از  شراب و ابریشم...
. از اونجایی که اولین شهید بنی‌هاشم حضرت علی‌اکبر هستند و قبل از ایشون هیچ کس از فرزندان رسول‌الله به میدان نرفتن و اذان ظهر عاشورا توسط حضرت علی‌اکبر گفته شده، معلومه که نبرد اصحاب تا ظهر طول کشیده و آخرین صحابه بعد از اقامه‌ی نماز به شهادت رسیدن. و این سخت‌ترین و سهمگین‌ترین اتفاق ممکنه که اولین شهید بنی‌هاشم حضرت علی‌اکبره.... یعنی اباعبدالله عزیزترین داراییش رو پیش از همه در راه خدا داده دوست دارم تا عمر دارم روضه‌ی حضرت علی‌اکبر بخونم و برای این قربانیِ اباعبدالله خون گریه کنم آه حسین... .
هدایت شده از برگ زیتون🌿
امروز زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام رو فراموش نکنین
مادر آب کجایی پسرت آب نخورد.. پدر خاک کجایی پسرت خاک نشد💔
Mahmood Karimi ~ Music-Fa.ComMahmood Karimi - Peyghame Karbala (128).mp3
زمان: حجم: 4.9M
پیغام‌ِ‌‌کربلابه‌نجف‌برد،جبرئیل یا مرتضی علی پسری داشتی.. چه شد؟ 💔 ••• پیغامِ‌علقمه‌به‌بقیع‌برد،جبرئیل ام البنین بگو.. پسری داشتی، چه شد؟ 💔 ‌
هدایت شده از دُخآن🌘
به نظر من بیاین هر کدوممون یه مهارت یاد بگیریم و نذر کنیم با اون مهارت به کار امام زمان بیایم به امید این که زمان برپایی دولتش بتونیم هرکدوم یه گوشه از تشکیلات رو دست بگیریم
شام غریبان حسین امشب است واویلا واویلا💔 بر سر و بر سینه زنان زینب است واویلا واویلا💔
هدایت شده از  شراب و ابریشم...
. دنیا تا دنیاست، کائنات مدیونِ زینب کبراست...‌ .
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
جوانان بنی هاشم بیایید علی را بر در خیمه رسانید
دارم به این فکر میکنم که خب جوانان بنی هاشم اومدن و تنِ ارباً‌اربا ی شَه‌زاده علی‌اکبر رو به خیمه‌ها رسوندن.. بعدش چی شد؟ یعنی خانم‌سکینه‌(س) برادر رو دید؟💔 خداکنه ندیده باشه.. خداکنه اون موقعی که سرها به نیزه شدن رو هم ندیده باشه... خداکنه ندیده باشه.. ••• [من خودم خواهرِ یک برادرم؛ داداشم وقتی درگیر یه سرماخوردگی ساده میشه، میشینم گریه میکنم و عین پروانه به دورش میگردم.. من طاقت دیدن یه‌لحظه حال بد برادرم رو ندارم.] ••• چون برادر برای خواهر عزیزه... چون برادر ، دل‌گرمیه خواهره... چون بردار عزیزکرده‌ی قلب خواهره... برادر تاجِ‌سر خواهره ، جای برادر در قلبه نه قتلگاه.‌.. برادر باید بیاد داماد بشه ، بچه‌دار بشه و خواهر ذوق کنه از عمه‌شدنش؛ این‌ها افکار و آرزوی هر لحظهٔ هرخواهره.. خدایا هیچ خواهری به این روز نیوفته؛ خدایا هیچ خواهری به این روز نیوفته که افکارش بشه اینکه چرا بابا از بنی‌هاشم کمک خواست که رشید پسرش رو به خیمه برسونن؟ چرا زین‌العابدین انقدر گرفته‌س؟ چرا بابا نی‌نیِ نازِ خیمه رو، علی‌اصغر برادرم رو به میدان بُرد؟ چرا؟ چون جای برادر در قلبه نه قتلگاه.‌.. - یگانه.