شام غریبان حسین امشب است
واویلا واویلا💔
بر سر و بر سینه زنان زینب است
واویلا واویلا💔
هدایت شده از شراب و ابریشم...
.
دنیا تا دنیاست، کائنات مدیونِ زینب کبراست...
.
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
جوانان بنی هاشم بیایید علی را بر در خیمه رسانید
دارم به این فکر میکنم که خب
جوانان بنی هاشم اومدن و تنِ ارباًاربا ی شَهزاده علیاکبر رو به خیمهها رسوندن..
بعدش چی شد؟
یعنی خانمسکینه(س) برادر رو دید؟💔
خداکنه ندیده باشه..
خداکنه اون موقعی که سرها به نیزه شدن رو هم ندیده باشه...
خداکنه ندیده باشه..
•••
[من خودم خواهرِ یک برادرم؛
داداشم وقتی درگیر یه سرماخوردگی ساده میشه، میشینم گریه میکنم و عین پروانه به دورش میگردم.. من طاقت دیدن یهلحظه حال بد برادرم رو ندارم.]
•••
چون برادر برای خواهر عزیزه...
چون برادر ، دلگرمیه خواهره...
چون بردار عزیزکردهی قلب خواهره...
برادر تاجِسر خواهره ،
جای برادر در قلبه نه قتلگاه...
برادر باید بیاد داماد بشه ، بچهدار بشه و خواهر ذوق کنه از عمهشدنش؛
اینها افکار و آرزوی هر لحظهٔ هرخواهره..
خدایا هیچ خواهری به این روز نیوفته؛
خدایا هیچ خواهری به این روز نیوفته که افکارش بشه اینکه
چرا بابا از بنیهاشم کمک خواست که رشید پسرش رو به خیمه برسونن؟
چرا زینالعابدین انقدر گرفتهس؟
چرا بابا نینیِ نازِ خیمه رو، علیاصغر برادرم رو به میدان بُرد؟
چرا؟
چون جای برادر در قلبه نه قتلگاه...
- یگانه.