eitaa logo
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
839 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
12 فایل
به نامِ خالقِ علیﷺ و اولادِ علیﷺ - درخــ𖡼𖤣𖥧𖡼𓋼𖤣𖥧𓋼𓍊ـت‌ها››› - عشق من به جنگل‌های سبز، شعرهای مولانا و کهنه‌کتِ مخملیم، مرا از این جامعهٔ پرزرق و برق جدا ساخته است. - حضرت‌عباس پِرسِن هستم✨. -کپی؟خیر فقط فور. ـ سلامتی و ظهور آقا امام زمان صلوات!
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Dr.Mutter
محرم خیلی نزدیکه خواستم یادآوری کنم عزیزانی که چشم انتطار فرزنددار شدن هستن، روزه گرفتن در اولین روز محرم خیلی توصیه شده برای این حاجت روایی ان شالله عمری باشه سعی میکنم شب قبلش هم یادآوری کنم کانال دکتر موتا مشاهدات و تجربه های یک مادرِ دندانپزشک ساکن آلمان https://eitaa.com/joinchat/3509321946Cbb998519ef انتشار فقط با لینک کانال
هدایت شده از Dr.Mutter
روزه اول محرم
هدایت شده از Dr.Mutter
فعلا یاداوری کنم روزه گرفتن فردا رو برای عزیزانی که چشم انتظار فرزند هستن. بین شما که هیچ کس از من سند نخواست اما بگم خدمتتون که این همان روشی است که حضرت ذکریا بهش متوسل شدن و خداوند حضرت یحیی رو بهشون عطا کرد. پیامبری که مثل سید الشهدا سر از تنش جدا کردن... به روزه گرفتن در این روز امام رضا علیه السلام هم توصیه کردن کانال دکتر موتا مشاهدات و تجربه های یک مادرِ دندانپزشک ساکن آلمان https://eitaa.com/joinchat/3509321946Cbb998519ef انتشار فقط با لینک کانال
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
فعلا یاداوری کنم روزه گرفتن فردا رو برای عزیزانی که چشم انتظار فرزند هستن. بین شما که هیچ کس از من
‌ بچه‌ها درکل خیلی سفارش شده که فردا که روز اول ماه محرم‌ـه ، روزه گرفته بشه؛ خیلی هم توصیه شده که بانوان متاهلی که چشم انتظار فرزند هستن ، این روزه رو بگیرن؛ ولی میدونی به نظر من خیلی خوبه که همه‌ما (چه‌مجرد و چه متاهل) این روزه رو بگیریم به نیت فرزند صالح و عاقبت‌بخیر! - امروز مداح، روضه‌ی حضرت مسلم رو خوند و اشاره‌ای کردن به داستان ایشون که بانو‌ی بزرگوار «طوعه» ایشون رو به خونه‌شون راه و پناه دادن؛ ولی پسر نانجیب‌‌شون به دشمن خبر دادن و دشمن حضرت مسلم رو اسیر و شهید کردن... ← طوعه زنِ مومن ، پرهیزگار و نجیبی بود (روح‌شون شاد) ولی پسرشون بی‌وفایی و نامردی کردن! و الان همه ما بخاطر نامردیِ این‌شخص ، ازش رنجیده خاطر و آزرده‌ایم! - داشتن نسل خوب خیلی ارزشمنده! خدا ان‌شاءالله به همه‌ی ماها نعمتِ نسلِ با‌ایمان ، خداترس، محب اهل‌بیت و اهل‌نماز و عاقبت‌بخیر عطا کنن 🤲🏻. اگر امکانش براتون فراهمه فردا رو به‌نیت اینکه اولاً خودتون در راهِ دین‌تون و عشق‌تون به اهل‌بیت ثابت‌قدم باشید و عاقبت بخیر بشید ؛ و دوماً به نیت داشتن نسل پاک و مومن و اهل‌دین و عاقبت‌بخیر ، روزه بگیرید🤍؛ ان‌شاءالله همه‌مون حاجت‌روا بشیم🫂. -یگانه.
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا الله امشب اولین محرمی‌‌ـه که رهبر عالم و عزیزِما پیش‌مون نیستن...❤️‍🩹 الهی و ربّی ان‌شاءالله که روح‌شون شاد باشه ، همنشین سیدالشهداء باشن و ما و ایران‌مون رو دعا کنن. الهی آمین.
https://eitaa.com/Apollo/12907 سلام میشه ی شماره کارت دیگه بدین؟ این شماره کارتو میزدم ولی ی اسم دیگه می اورد، نمیدونم حالا یا من اشتباه میزدم یا چی! 〰〰〰〰〰 - سلام عزیزدلم ، این شماره‌کارت خودمه و اوکیه🤏🏻 درمورد اسم هم اگه اسممو مینویسه «هناگی یدنوش» اون احتمالا بخاطر اختلال اپلیکیشن بانک هستش که حروف اسمم رو بهم‌ریخته مینویسه🤏🏻
https://eitaa.com/Apollo/12927 اها درسته، داداشم رفته بود واریز کنه از باجه اونم نزد اومد گف ی اسم عجیبی اورد فکر کرده اشتباهه😅 فردا واریز میکنم هر چند کمه ولی ایشالا مورد قبول باشه🤲 〰〰〰〰〰 - آره خلاصه این چند روزه یسری بانک‌ها و اپلیکیشن‌شون دچار اختلال شدن🤏🏻 پیش‌‌میاد🫂🤍 هر قدر که هست خدا قبول کنه و ان‌شاءالله حاجت‌روا بشید عزیزِ‌دل🫂
- اولین شبِ محرم)
گناه شربتی به‌ظاهر شیرین اما در باطن کشنده‌تر از زَهرِ مار و عقرب‌ـه برای روح! گناه ظاهراً بوی خوش کباب میده ولی خبر نداری شیطان رجیم داره دنبه‌ی الاغ بهت غالب میکنه! هی وسوسه می‌کنه ، هی وسوسه میکنه هی از شیرین و چرب و چیلی بودنِ گناه تعریف میکنه ، هی هُلت میده هی سعی میکنه تو وجودت دونه‌ی «رغبت به گناه و خجالت‌نکشیدن از انجامش» رو توی دلت بکاره و وقتی به هدفش رسید و تو اون گناه رو انجام دادی یهو به خودت میای میبینی اون شربت شیرینی که نوشیدی ، شده زهر هلاهل‌ـی که داره درون‌ت رو میسوزونه.. حس میکنی افتادی ته یه چاه و حِیرونی که من کجام؟ اینجا چکار میکنم؟ من اینجا آرامش ندارم! (آره آرامش نداری چون تو متعلق به گناه و ناپاکی نیستی! تو از جنس تاریکی نیستی و واسه همینه که الان آرامش نداری چون از او دور شدی! که به قول مولانا «ما ز فلک بوده‌ایم، یارِ مَلَک بوده‌ایم»!) حالا تو وقتی توی اون چاهی دوتا راه هست! یک! یا چنگ بزن به طنابِ توبه و ازش بالا برو تا به آغوش خدا برسی. و دو! یا دوباره از یه سوراخ دوبار گزیده‌شو و به صدای اون موجود رانده‌ شده که میگه «تو دیگه حرمت‌ها رو شکستی و خدا تو رو قبول نمیکنه و از دستت خسته شده» گوش کن و ته اون چاه فِسرده و فسرده‌تر شو. میدونی رفیق ماها باید حتی به چیزهایی که رنگ و بوی شیطانی دارن نزدیک هم نشیم! بخاطر خودمون بخاطر روح‌مون و حالا اگر ما آدمیزادِ ممکن‌الخطا، خطایی رو مرتکب شدیم، تنها و تنها انتخاب‌مون باید چنگ زدن به طناب‌توبه باشه و بس:)🤍 که به قولِ ابوالسعید ابوالخیر باز آ باز آ هر آنچه هستی باز آ گر کافر و گبر و بت‌پرستی باز آ این درگه ما درگه نومیدی نیست!!! صد بار اگر توبه شکستی باز آ🩹 جایی جز در خونه‌ی خالق‌ت نریااا نرو که اگه بری ضرر کردی! ان‌شاءالله که همه‌مون عاقبت‌بخیر بشیم♡ -یگانه.