eitaa logo
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
839 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
12 فایل
به نامِ خالقِ علیﷺ و اولادِ علیﷺ - درخــ𖡼𖤣𖥧𖡼𓋼𖤣𖥧𓋼𓍊ـت‌ها››› - عشق من به جنگل‌های سبز، شعرهای مولانا و کهنه‌کتِ مخملیم، مرا از این جامعهٔ پرزرق و برق جدا ساخته است. - حضرت‌عباس پِرسِن هستم✨. -کپی؟خیر فقط فور. ـ سلامتی و ظهور آقا امام زمان صلوات!
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Apollo/12927 اها درسته، داداشم رفته بود واریز کنه از باجه اونم نزد اومد گف ی اسم عجیبی اورد فکر کرده اشتباهه😅 فردا واریز میکنم هر چند کمه ولی ایشالا مورد قبول باشه🤲 〰〰〰〰〰 - آره خلاصه این چند روزه یسری بانک‌ها و اپلیکیشن‌شون دچار اختلال شدن🤏🏻 پیش‌‌میاد🫂🤍 هر قدر که هست خدا قبول کنه و ان‌شاءالله حاجت‌روا بشید عزیزِ‌دل🫂
- اولین شبِ محرم)
گناه شربتی به‌ظاهر شیرین اما در باطن کشنده‌تر از زَهرِ مار و عقرب‌ـه برای روح! گناه ظاهراً بوی خوش کباب میده ولی خبر نداری شیطان رجیم داره دنبه‌ی الاغ بهت غالب میکنه! هی وسوسه می‌کنه ، هی وسوسه میکنه هی از شیرین و چرب و چیلی بودنِ گناه تعریف میکنه ، هی هُلت میده هی سعی میکنه تو وجودت دونه‌ی «رغبت به گناه و خجالت‌نکشیدن از انجامش» رو توی دلت بکاره و وقتی به هدفش رسید و تو اون گناه رو انجام دادی یهو به خودت میای میبینی اون شربت شیرینی که نوشیدی ، شده زهر هلاهل‌ـی که داره درون‌ت رو میسوزونه.. حس میکنی افتادی ته یه چاه و حِیرونی که من کجام؟ اینجا چکار میکنم؟ من اینجا آرامش ندارم! (آره آرامش نداری چون تو متعلق به گناه و ناپاکی نیستی! تو از جنس تاریکی نیستی و واسه همینه که الان آرامش نداری چون از او دور شدی! که به قول مولانا «ما ز فلک بوده‌ایم، یارِ مَلَک بوده‌ایم»!) حالا تو وقتی توی اون چاهی دوتا راه هست! یک! یا چنگ بزن به طنابِ توبه و ازش بالا برو تا به آغوش خدا برسی. و دو! یا دوباره از یه سوراخ دوبار گزیده‌شو و به صدای اون موجود رانده‌ شده که میگه «تو دیگه حرمت‌ها رو شکستی و خدا تو رو قبول نمیکنه و از دستت خسته شده» گوش کن و ته اون چاه فِسرده و فسرده‌تر شو. میدونی رفیق ماها باید حتی به چیزهایی که رنگ و بوی شیطانی دارن نزدیک هم نشیم! بخاطر خودمون بخاطر روح‌مون و حالا اگر ما آدمیزادِ ممکن‌الخطا، خطایی رو مرتکب شدیم، تنها و تنها انتخاب‌مون باید چنگ زدن به طناب‌توبه باشه و بس:)🤍 که به قولِ ابوالسعید ابوالخیر باز آ باز آ هر آنچه هستی باز آ گر کافر و گبر و بت‌پرستی باز آ این درگه ما درگه نومیدی نیست!!! صد بار اگر توبه شکستی باز آ🩹 جایی جز در خونه‌ی خالق‌ت نریااا نرو که اگه بری ضرر کردی! ان‌شاءالله که همه‌مون عاقبت‌بخیر بشیم♡ -یگانه.
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
‌ بسم‌ الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدلله‌الذی‌خلق‌الحسین‌واولادالحسین✨‍ تصمیم دارم نیت‌ـی کنم و متوسل ب
الهی همه‌تون حاجت‌روا بشید🫂🤍 تا آخر امشب میتونید در نذرما شریک بشید✨ و بعد ان‌شاءالله فردا میرم برای خرید و بسته‌بندی گیره‌سر/کش‌سرها✨💌
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
‌ بسم‌ الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدلله‌الذی‌خلق‌الحسین‌واولادالحسین✨‍ تصمیم دارم نیت‌ـی کنم و متوسل ب
عزیزِ گمنامی که به اندازه یه‌سهم گیره‌سر در نذرمون شریک شدی، الهی خدا حاجت‌دلت رو بده و عاقبت‌بخیر بشی عزیزم🫂🤍
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
‌ بسم‌ الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدلله‌الذی‌خلق‌الحسین‌واولادالحسین✨‍ تصمیم دارم نیت‌ـی کنم و متوسل ب
= )))))))) قربون معرفت و دل‌ها‌تون برم من🥲🤍🫂 الهی بِالـــرقیه عاقبتشون رو بخیر و حاجات‌شون رو برآورده بگردان♡
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
‌ بسم‌ الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدلله‌الذی‌خلق‌الحسین‌واولادالحسین✨‍ تصمیم دارم نیت‌ـی کنم و متوسل ب
اگر نیتی دارید، چه‌میدونم مثلا ، موفقیت بیشتر در مسیرِ درسی... باز شدن یه گره... رونق گرفتنِ کسب و کار... درست شدنِ یه مسئله.. و... می‌تونید متوسل بشید به خانوم حضرت رقیه (سلام‌الله‌علیها) و در نذر ما شریک بشید🤍✨ ان‌شاءالله حاجت‌روا بشید🫂 *تا اخر امشب فقط.
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
‌ بسم‌ الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدلله‌الذی‌خلق‌الحسین‌واولادالحسین✨‍ تصمیم دارم نیت‌ـی کنم و متوسل ب
{شماره کارت برداشته شد، دمتون گرم❤️‍🔥} دم همه‌تون‌گرم ان‌شاءالله همگی حاجت روا بشید به‌حق خانوم حضرت‌رقیه‌(سلام‌الله‌علیها) اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤍.