eitaa logo
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
838 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
12 فایل
به نامِ خالقِ علیﷺ و اولادِ علیﷺ - درخــ𖡼𖤣𖥧𖡼𓋼𖤣𖥧𓋼𓍊ـت‌ها››› - عشق من به جنگل‌های سبز، شعرهای مولانا و کهنه‌کتِ مخملیم، مرا از این جامعهٔ پرزرق و برق جدا ساخته است. - حضرت‌عباس پِرسِن هستم✨. -کپی؟خیر فقط فور. ـ سلامتی و ظهور آقا امام زمان صلوات!
مشاهده در ایتا
دانلود
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«من زیر بیرق اباالفضل‌العبّاسم؛ من زیر بیرق هیچ کس دیگری نمی‌رم...»
هدایت شده از قم زیبا
836.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بگو یا عباس که عباس (ع) تکیه‌گاه اشک‌هایی است که راهی برای گفتن ندارند ..❤️‍🩹 ✅ @qome_ziba
هدایت شده از برگ زیتون🌿
دیدی میگن من عوض شدم ولی تو حسین بچگیمی؟ من خیلی بهش فکر کردم. وقتایی که بچه بودم، به خودِ امام حسین علیه السلام خیلی فکر نمیکردم! ذهن کوچیکم نمی‌کشید. خیلی دوسش داشتم اما به مقامش و اونچه بهش گذشته، فکر نمیکردم! به رقیه و علی اصغر علیهماالسلام خیلی فکر میکردم. چون خب کوچیک بودن😅هم سن و سال خودم... خیلی بهشون فکر می‌کردم. خیلی براشون دلم میسوخت. بزرگ‌تر که شدم، کتاب خوندم، سخنرانی گوش دادم، فکر کردم و اونوقت یه‌کمی بیشتر امام حسین علیه السلام رو شناختم. میخواستم بگم حالا بیشتر از بچگیام به امام حسین علیه السلام فکر می‌کنم. حسینِ بچگی شاید خیلی برام پررنگ نباشه اما یه چیزی یادم اومد؛ اینکه کوچیک بودم وقتی یه خرابکاری‌ای میکردم برا اینکه مامان بابام نفهمن، به حضرت عباس میگفتم تورو امام حسین یه کاری کن نفهمن😅 مثلاً دستگاه سی‌دی گیر کرده بود و تو نمیرفت! من نمیخواستم مامانم سربرسه ببینه جای درسم، پای سی‌دی باربی و اسب بالدار بودم😅 کلی استرس داشتم کلی قسمش دادم و جای سی‌دی رفت تو و من میگفتم آخیش😅مرسی حضرت عباس که آبرومو حفظ کردی😅یا چقدر نذر و نیاز که اون منفی‌ای که اشتباهی بعد از جواب مسئله نذاشتی، نمره‌ی ۲۰ت رو ۱۹.۷۵ نکنه! اون بچه‌ی کوچیک، دنیای معصومانه‌‌تری با برادرِ عباس علیه السلام داشت. میخواستم بنویسم اون گره‌های بچگی که اندازه‌ی تو رفتنِ جای سی‌دی و جا افتادنِ یه منفی بود، خیلی ساده‌تر از الان بود. ولی در حقیقت گره‌های الانمم برای خودم بزرگه، برای عباس علیه السلام و برادرِ والامقامش، مثل همون جا انداختنِ سی‌دی بچگیا و حفظ آبروم جلو مامانم میمونه... کاش فقط منم به همون خلوص بچگیام صدا میکردم عباسِ علی علیه السلام رو ...
- آیا آنچنان که شایسته توست ، برایت عزاداری می‌کنم؟
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
این عکس تا مغز استخوانم را سوزاند... @farsitweets
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
تا حالا فکر کردید چرا هیچ جنبشی هیچ جریانی جای عاشورا رو نمی گیره؟ طبق قاعده باید جریان عاشورا در نبود رسانه و طرفدار و ... سرکوب می شد و هیچ صدایی ازش در نمی اومد... خیلی سعی می کنن عاشورا رو همسطح سازی کنن اما جایگزین نمی گیره... حتی هم سطحش هم نمی یاد حتی وقایعی مثل غزه که سنگینی بسیار دارن بازم نمی تونن جایگزین عاشورا بشن تا حالا بهش فکر کردید؟ چرا؟
هدایت شده از  شراب و ابریشم...
. از اونجایی که اولین شهید بنی‌هاشم حضرت علی‌اکبر هستند و قبل از ایشون هیچ کس از فرزندان رسول‌الله به میدان نرفتن و اذان ظهر عاشورا توسط حضرت علی‌اکبر گفته شده، معلومه که نبرد اصحاب تا ظهر طول کشیده و آخرین صحابه بعد از اقامه‌ی نماز به شهادت رسیدن. و این سخت‌ترین و سهمگین‌ترین اتفاق ممکنه که اولین شهید بنی‌هاشم حضرت علی‌اکبره.... یعنی اباعبدالله عزیزترین داراییش رو پیش از همه در راه خدا داده دوست دارم تا عمر دارم روضه‌ی حضرت علی‌اکبر بخونم و برای این قربانیِ اباعبدالله خون گریه کنم آه حسین... .