eitaa logo
«عقلانیت»
359 دنبال‌کننده
963 عکس
1.5هزار ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 آمارهای عجیب امام جمعه اهواز از زندگی شخصی دستگیرشدگان آشوب‌های اخیر؛ ✅حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی‌فرد امروز (۲۹ مهر) در خطبه های نماز جمعه اهواز گفت: 🔻 کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. 🔻 در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ✔️ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ✔️ ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ✔️ ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند ✔️ انگیزه این‌ها ۶۵ درصد هیجانی است. ✔️ همچنین ۸۰ درصد از این افراد دیپلمه و ۲۰ درصد بالای دیپلم بودند. ✔️ ۶۰ درصد این افراد، ۱۵ تا ۲۰ ساله، ۲۰ درصد ۲۰ تا ۳۰ ساله و ۲۰ درصد بالاتر از ۳۰ سال. ✔️ همچنین جنسیت آن ها ۸۵ درصد مرد و ۱۵ درصد زن هستند. فقط ۱۵ درصد زن بودند چه می شود که اینقدر مرد دنبال برهنگی زن است. ✔️ جالب این است که برداشت دستگیرشدگان از ایران این است که کشوری مخروبه است. 🔻 من چندین بار گفتم اقداماتی که اخیرا حداقل در خوزستان انجام شده مرتبا این ها را بگویید تا نسل جدید ببیند. ۲۵ درصد آن ها بخاطر اشتغال و بیکاری و ۱۰ درصد بخاطر حجاب آمده بودند 🔘 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
21.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 خداقوت مسئولِ جوانِ مؤمنِ انقلابی ✅ پاسخ دکتر بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در دانشگاه قم به دانشجویی که درباره کمبود دارو سوال کرده بود: 🔹 من دخترم را بخاطر تحریم ظالمانه دارو توسط ایالات متحده از دست دادم قطعا بیشتر از همه این موضوع را درک می‌کنم. 🔹 باید دید که آیا کمبود دارو بخاطر فناوری ماست یا تحریم‌ها. در تاسیسات هسته‌ای سیمان می‌ریزند تا به رادیو داروها دسترسی پیدا نکنیم! زیرا میدانند اگر جمهوری اسلامی بصورت کامل درد مردم را درمان کند، دیگر پشمی برای کلاه دروغین آنها باقی نخواهد ماند. 💚 خداقوت آقای سخنگوی عزیز که یک تنه جور کم کاری همه کسانیکه باید در جمع دانشجویان و مردم می‌رفتند را میکشی و به دانشجویی که اهانت و تندی میکند، لبخند میزنی ...
«عقلانیت» 🔴 چماق دار ... ✍ عبدالله گنجی 🔹 اتهام خشونت طلبی، چماق داری، فحاشی و بی اعتقاد به گفتگو را سالها به حزب‌ الهی ها می زدند. 🔺 حوادث و ادبیات این روزها از برلین تا تهران، از دانشگاه شریف تا خواجه نصیرالدین (جلسه سخنگوی دولت)حزب الله را تبرئه کرد و پلشت گویی، صاحبان اصلی خود را پیدا کرد.
21.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 امر به معروف نکنید، امر به منکر میشوید!! این فرمایش رسول خدا(ص) است ☑️ مرد جوانی در خیابان، خانم جوان چادری را صدا زد و خیلی محترمانه گفت؛ ... 👆 ادامه ماجرا را در فیلم ببینید
«عقلانیت» 🌀 چرا امام خامنه ای را «رهبر آزادگان» میدانیم؟ 🔰 طریقۀ دیکتاتوری، طریقۀ گفتگو ✍ مهدی جمشیدی ۱- نظر قطعیِ امام خمینی ره این بود که ایشان بر «کرسیِ رهبری» تکیه بزند، امّا هرگز از این امر استقبال نکرد، بلکه خویش را به حاشیه راند تا حتّی در معرض چنین انتخابی نیز قرار نگیرد. در پی ارائۀ هیچ «مؤیّد»ی از سوی امام خمینی نبود تا مبادا به پشتوانۀ این‌چنین نظری، ذهن دیگران را مرعوب و به خود متمایل سازد. نگفت و نهفت و از صحنۀ بازیِ قدرت گریخت، درحالی‌که دیگرانی بودند که طلب و تمنّای قدرت داشتند، امّا چنین «برگ برنده»‌ای در اختیار نداشتند. آری، او به‌دنبال رهبریِ امّت نبود، امّا «تقدیر» چنین می‌خواست. ۲- آن‌گاه که به قدرت دست یافت، «مخالفان» و «منتقدانِ» پیشین خویش را قلع‌وقمع نکرد و از قدرت نراند، بلکه با همۀ آنها مدارا کرد و از درِ لطف و مرحمت وارد شد. او در پیِ آن‌همه ظلم و جفای نخست‌وزیرِ دهۀ شصت برنیامد و بر او نتاخت و از او انتقام نگرفت. اگر در گذشته که رئیس‌جمهور بود، صبر ورزید و مدارا کرد، اینک که رهبر شد، بسیار بیش از آن‌هنگام، طریق «پدرانه» و «دوستانه» را در پیش گرفت و موافقت و مخالفت با «خویش» را معیار حقّ و باطل ندانست. ۳- او «ولیّ‌فقیه» است و «نائب امام معصوم»، امّا هرگز برای خویش، «قداست» نمی‌تراشد. مبدأ «مشروعیّت» است، امّا بر دین و مردم اصرار می‌ورزد و از خویش سخن نمی‌گوید. می‌گوید نه‌فقط قابل‌مقایسه با حضرت امیر نیست، بلکه از قنبر، غلام آن حضرت نیز فروتر است. او می‌توانست «دکّان قداست‌فروشی» بگشاید و خویش را دریچۀ امام معصوم معرفی کند، امّا هرگز به‌گونه‌ای سخن نگفت و عمل نکرد که از آن، بوی الوهی و آسمانی بودن برخیزد. ۴- او همیشه به «قانون»، ارجاع داده و قانون را فصل‌الخطاب دانسته است، نه خویش را. بارهاوبارها گفته است که باید قانون، ملاک عمل باشد و نباید «بدعت‌های قانون‌گریزانه» ایجاد کرد. او نظر خودش را بر قانون حاکم نمی‌کند، بلکه حتّی آنجا که قانون برخلاف نظرش باشد، باز خویش را موظّف به «اطاعت از قانون» می‌شمارد و معترض نمی‌شود. او قانون را محترم می‌انگارد تا همگان دریابند که حتّی رهبر نیز از قانون عبور نمی‌کند. او برای خویش در برابر قانون، «استثناء» نمی‌تراشد و «تبصره» نمی‌زند و «ویژه‌خواری» نمی‌کند، بلکه همچون یک شهروند عادی، تابع و تسلیم قانون است. ۵- او قدرت را در خویش، متمرکز نساخته و خود را تبدیل به «قدرت متمرکز» نکرده است. مجال نداده که در اطرافش، «انباشت قدرت» به وجود بیاید و نهادها و قوا، «بی‌قدرت» و «صوری» شوند. از یک سو، عمدۀ بضاعت‌های نظام در دولت، تجمیع و انباشته شده است و از سوی دیگر، او خود در پی «تفویض» و «واگذاری» برآمده و بسیاری از نیروهای سیاسی و اجتماعی در قالب شوراها و نمایندگی‌ها و ... به «حضور مؤثّر» فراخوانده و قدرت در میان «کنشگران متنوّع»، توزیع کرده است. ازاین‌رو، امروز با «قدرت توزیع‌شده» و «کنشگری‌های پخش‌شده» مواجه هستیم. ۶- او جامعه را نیز به‌صورت حداکثری، به «مشارکت» فراخوانده است و از نظریۀ «مردم‌سالاریِ دینی»، روایت رقیق و اقلّی نداشته است. مردم‌سالاریِ دینی به روایت او، جوهرۀ نظام است و مناسبات و معادلات سیاسی، وابسته به آن و برآمده از آن است. مردم‌سالاریِ دینی، محدود به انتخابات نیست و او «مردم‌سالاریِ انتخاباتی» را سقف و حداکثرِ مشارکت مردم در قدرت و تدبیر معرفی نکرده است، بلکه بر «مردم‌سالاریِ پساانتخاباتی» نیز اصرار ورزیده و فروع و اضلاعی را نیز برای حضور و فاعلیّتِ مردم در دورۀ پساانتخابات عرضه داشته است. او خواهانِ «حضور حداکثریِ مردم» است، نه گریزان از آن. او مردم را «رقیبِ» خویش نمی‌شمارد و نمی‌خواهد با تنگ‌کردن دامنۀ انتخاب‌ها و کنشگری‌های مردم، قدرتِ خویش را تثبیت کند، بلکه «مردمی‌سازی» را سازوکارِ نافع و قطعیِ نظام قلمداد می‌کند. ۷- او یک «رهبرِ گفت‌وگویی» است؛ آن هم نه «گفت‌وگوی ساختگی»، بلکه «گفت‌وگوی واقعی». گفت‌وگویی که در آن «استدلال»، غالب است و «برهان»، تعیین‌کننده. گفت‌وگو در «شرایط برابر» و «بدون هراس از عواقب گفته‌ها». منطق او، «تحکّم» و «فرمان» و «امر» و «تحمیل» نیست، بلکه «همراه‌سازی» و «استدلال‌پردازی» و «اقناع» و «مباحثه» است. آن‌گاه که با دانشجویان دیدار می‌کند، به‌واقع «می‌شنود» و خود را در جایگاه «مخاطب مستقیم» می‌نشاند. به دانشجو حقّ می‌دهد که «صریح» بگوید و «شفاف» بخواهد و «انتقاد» کند؛ چه از او و چه از دفترش و چه از نهادهای منصوبش. هیچ‌چیز از پیش، طرّاحی نشده است و تصنّعی نیست، بلکه مجال برای «گفت‌وگوی ساختارنیافته» فراهم شده است. گفته‌های چالشی و منتقدانه نیز زیر آن سقف، محبوس نمی‌شوند و خاص آن جمع محدود نیستند، بلکه رسانه‌ای می‌شوند.
6.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌀♦️ محدود کننده اینستاگرام کیست ؟؟ 🔘 لشکر سایبری قدس
«عقلانیت» 🌀♦️ فرصت جنایت شیراز را چه کسی به داعش داد؟ ✅ پاسخ اینستکه؛ ✔️ جریان نفاقی که از ابتدای انقلاب اسلامی نخواست به قانون اساسی تن بدهد، لذا از همان زمان تا امروز، خواسته دشمن را در داخل تکرار کرده و اعتراضات آرام جامعه را که حق طبیعی مردم است، با اتخاذ مواضع تند در مصاحبه ها، بیانیه ها و نشریات خود، به اغتشاش و خشونت کشاند! ✔️ جریان نفاقی که ضمن فساد و ناکارآمدی در مسئولیت‌ها، با گره زدن حل مشکلات مردم (حتی تامین آب خوردن! ) به سازش با آمریکا و غرب، اقتصاد و معیشت جامعه را به بحران کشاند و به نارضایتی عمومی دامن زد! ✔️ جریانی که برای تضعیف «رسانه ملی» ، برخلاف اصل صریح و شفاف قانون اساسی، فضای مجازی را با شعار "مخالفت با فیلترینگ!" به کلی از مدیریت حاکمیت نظام خارج کرد و در اختیار دشمن قرار داد تا ضمن تشویش افکارعمومی، عامل تربیت جوانانی شود که منطقی جز "خشونت، هیجان و لذت" ندارند و حتی جلسه گفتگو و پاسخگویی سخنگوی دولت را به آشوب می‌کشانند! 📌 این جریان نفوذ که با خباثت های خود طی سال‌های گذشته و همچنین اختلال در امنیت و آرامش کشور، بوسیله تحریک افکارعمومی به بهانه فوت یک خانم، فرصت را برای تروریست‌های داعشی فراهم کرد! قطعا در خون شهدای جنایت حرم حضرت احمدبن موسی(ع) در شیراز و شهدای فتنه اخیر و فتنه های گذشته شریک است و باید بجای مطالبه گری، پاسخگو باشد. 🇮🇷 همدلی و اتحاد ملی حول محور ولایت، رمز عبور از همه فتنه هاست
«عقلانیت» ✍ عبدالله گنجی؛ + داعش مسئولیت حمله شیراز را به عهده گرفت. - داعش غلط کرد، کار خودشون (نظام) است
‌☑️ انا لله و انا الیه راجعون 🔴 بهای دیر فهمیدن ... !! جو گیری هایتان تمام شد یا نه؟ شعارهایتان محقق شد؟! فهمیدید تیر جنگی و به رگبار بستن آدمها و واقعی کشته شدن چطور بود؟ آهای مجاهدین هشتگی با آیدی‌های فیک(!!)، بزدل‌های انقلابیِ مجازی، صدای رگبار را شنیدید یا مشغول انقلاب بوقی بودید؟! آن دختر و مادری که در آغوش هم به شهادت رسیدند را دیدید؟ عشق کردید از «زن، زندگی، آزادی» ؟! فهمیدید که اگر لحظه‌ای امنیت نباشد، جانی و قاتل و دشمن، اسلحه بدست کف خیابانند و تو اصلاً فرصت نمیکنی که سطل آشغال آتش بزنی و روسریت را بچرخانی و با خیال راحت آن چیز نداشته ات را حوالهء بسیجی و فلان و فیلان بکنی؟! یک لحظه بوق نزن مجاهد! ؛ گوش کن! صدای پای حرامیان داعشی‌ست که آمده است برای کشتن؛ می‌شنوی؟!!
🔥 زن، زندگی، آزادی 🔥 🌀🔺 دست دشمن آشکار نیست؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️ با این همه اصرار و صراحت در دعوت به خشونت، بازم گستاخانه جنایت‌هاشون رو به پای نظام میذارن و میگن؛ «کار نظامه» !!!
«عقلانیت» ⭕️ «ایران مجازی و ایران حقیقی» سناریوی دشمن در جنگ ترکیبی که اکنون در کشورمون درحال اجراست ... ☑️ اول تو "ایران مجازی" یعنی در فضای مجازی و رسانه های بیگانه، با شایعه و دروغ، نظام رو متهم به جنایت و کشتن افراد میکنن!! بعد که مخاطب از شنیدن این اخبار نادرست، عصبانی شد، دیگه نه تنها از کشتن واقعی نیروهای مدافع نظام و امنیت در کف خیابان و در "ایران حقیقی" ناراحت نمیشه، بلکه از اون استقبال میکنه❗️ 🚨 در این شرایط، اتفاق اصلی، که یکی شدن ایران حقیقی با ایران مجازی هست رخ میده! یعنی آغاز جنگ داخلی میان مردم و تجزیه کشور که هدف اصلی دشمنه !! 👆🔥 این دقیقا پروژه سوریه سازیه که در آنجا هم مردم در اثر یه جنگ سنگین رسانه ای و ایجاد تنفر غیرواقعی نسبت به نظام حاکم، با دست خودشون، کشورشونو به خاک سیاه نشوندن!! 📌 البته بعدش متوجه اشتباه بزرگشون شدن و با رای بالائی دوباره به بشار اسد رای دادن، اما دیگه چه سود؟!! . 🔴 برای بخشی از جامعه ما که مخاطب فضای مجازی و رسانه های بیگانه است، آنقدر بستر سوری سازی آماده است که آنها را صریحا تحریک به خشونت و برداشتن اسلحه میکنن و درعین حال بهشون میگن؛ «جنایت‌ها و کشتن افراد، کار حکومته تا آشوبها رو مدیریت کنه» !! و متأسفانه مخاطب بازی خورده هم این حرف رو باور می‌کنه!! ♦️ اینا اونقدر بی شرفن که حتی جنایت هولناک حرم شاهچراغ رو که داعش رسما بعهده گرفته، به نظام منتسب میکنن!!