⭕️ اطلاعیه قطعی گاز در اردبیل و روستای حکیم قشلاقی
🔹گاز کلیه مشترکین واقع در اتوبان شهید صیاد شیرازی حدفاصل میدان صنایع دستی تا بزرگراه بسیج، مجتمع قضایی شهید بهشتی، اداره کل بحران استان، سالن ورزشی ۹ دی و توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح به مدت ۵ ساعت قطع خواهد شد.
🔹 گاز کلیه مشترکین واقع در روستای حکیم قشلاقی به علت تعمیرات، توسعه شبکه، عملیات جوشکاری و تزریق گاز، روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح به مدت ۱۰ ساعت قطع خواهد شد.
@Ardabil_Az
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادامه ورود انبوه مسافران تابستانی از جاده سرچم به اردبیل!
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
@Ardabil_Az
📢صدای مردم
با سلام ممنون که صدای ما را به گوش مسئولین میرسانید یه مطلبی بود که می خواستم در کانال بگذارید در شهرستان نیر که یک منطقه گردشگری است، بوی تعفن دود که معلوم نیست از کجا نشات گرفته، موجب سلب آسایشمان شده و روز و شب این بو ادامه دارد نمیدانم چه کسی یا کسانی این کار آزار دهنده رو انجام میدن در این روزهای گرم جرات نمی کنیم در طی روز و شب ها پنجره ای باز کنیم مسئولین ما یعنی این بو را حس نمیکنند و خود را به خواب غفلت زده اند، یعنی یک مسئول با وجدان در این شهر پیدا نمیشود که به مشکلات اینجا رسیدگی کند؟
📩پیامهای بیشتر در کانال تلگرامی صدای مردم استان اردبیل
👇👇👇👇
https://t.me/Ardabilaz2
🗓 تقویم روز و اوقات شرعی به افق اردبیل
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
مصادف با ۲۹ صفر ۱۴۴۶
و ۳ سپتامبر ۲۰۲۴
🔹اذان صبح: ۰۴:۱۶:۵۹
🔹طلوع آفتاب: ۰۵:۴۸:۱۸
🔹اذان ظهر: ۱۲:۱۷:۰۲
🔹غروب آفتاب: ۱۸:۴۳:۱۰
🔹اذان مغرب: ۱۹:۰۲:۱۴
🔹نیمه شب شرعی: ۲۳:۳۰:۳۵
@Ardabil_Az
با سلام و خدا قوت به ادمین محترم کانال اردبیل آذ.
ما اهالی روستای جبارلو بخش ارشق از مدیر کل محترم اداره راه و شهرسازی استان خواهشمندیم اقدامات لازم جهت نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی ،نصب سرعت گیر و خط کشی در پیچ و خمهای حدفاصل شهر رضی تا روستای جبارلو را در برنامه کاری خویش قرار دهند،متاسفانه شاهد تصادف خونین و منجر به فوتی در این راه روستایی هستیم.باتشکر
سلام بردست اندر کاران محترم اردبیل اذ
اگر وعده شهردار ودادستان محترم مرکز استان مبنی بر ساماندهی وجا نمایی میوه فروشان وانتی محقق شود بدون شک مشگل خیلی از ترافیک در مبادی ورودی شهر وشهرکها حل خواهد شد .چون اینها واقعا حاشیه خیابانها را تصرف وبه نوعی برای خودشان ایجاد مالکیت نموده اند
سلام بنده مدیر مدرسه شهید فاتحی هستم . مدرسه ما چون مدرسه خاصه شهریه داره
یکی از والدین مدرسه ما دخترش ۵ ساله مدرسه ما درس می خونه ولی متاسفانه فک می کنه ما کمک مدرسه می گیریم.
من باب گلایه از دریافت کمک به مدرسه به شما پیام داده وشما نشرش دادید.
یعنی شما هم بدون اطلاع وصحت سنجی این کار رو انجام دادید
مبلغ شهریه و نحوه دریافت از طرف ستاد شاهد ناحیه و استان تنظیم وبه مدارس شاهد ابلاغ میشه.ومدیر مدرسه نقشی نداره
سلام لطفاً پیام من هم بذارید آموزش پرورش اعلام کرد که مدرسه های دولتی وهیت امنایی هیچ گونه حق دریافت شهریه ندارن ولی بعضی از مدارس کارخودشونو میکنن میگیم چرا اینکارو میکنین میگن همینی که هست نمیخوای بچه تو ببر جای دیگه مسئولین چرا نظارت نمیکنن.باتشکر از کانال اردبیل اذ