eitaa logo
کانال اردبیل آذArdabil_Az
43هزار دنبال‌کننده
35.5هزار عکس
8.2هزار ویدیو
234 فایل
پرمخاطب ترین کانال استان اردبیل تریبون آزاد برای کسانی که رسانه ندارند سایت: www.ardabilazarbayjan.ir ارسال عکس، فیلم ، پیام @ardabil_az94 اینستاگرام https://www.instagram.com/ardabil_az
مشاهده در ایتا
دانلود
جاده شابیل مشگین شهر ۱۴۰۳/۶/۱۲ 📷سمیه سپهری @Ardabil_Az
🗓 تقویم روز و اوقات شرعی به افق اردبیل سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ مصادف با ۲۹ صفر ۱۴۴۶ و ۳ سپتامبر ۲۰۲۴ 🔹اذان صبح: ۰۴:۱۶:۵۹ 🔹طلوع آفتاب: ۰۵:۴۸:۱۸ 🔹اذان ظهر: ۱۲:۱۷:۰۲ 🔹غروب آفتاب: ۱۸:۴۳:۱۰ 🔹اذان مغرب: ۱۹:۰۲:۱۴ 🔹نیمه شب شرعی: ۲۳:۳۰:۳۵ @Ardabil_Az
دوره آموزش تخصصی صفر تا صد ریخته گری طلا و نقره سازی 🛠️💎 بدون محدودیت سنی (آقایان و بانوان) برای اولین بار در استان زیر نظر سازمان فنی حرفه ای معرفی به کار بعد یادگیری ✨ اگه میخوایی تو ۲ ماه آیندتو بسازی وقتشه شروع کنی 😍 شماره تماس جهت ثبت نام 📲09307419919 (ظرفیت محدود )
با سلام و خدا قوت به ادمین محترم کانال اردبیل آذ. ما اهالی روستای جبارلو بخش ارشق از مدیر کل محترم اداره راه و شهرسازی استان خواهشمندیم اقدامات لازم جهت نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی ،نصب سرعت گیر و خط کشی در پیچ و خم‌های حدفاصل شهر رضی تا روستای جبارلو را در برنامه کاری خویش قرار دهند،متاسفانه شاهد تصادف خونین و منجر به فوتی در این راه روستایی هستیم.باتشکر
سلام بردست اندر کاران محترم اردبیل اذ اگر وعده شهردار ودادستان محترم مرکز استان مبنی بر ساماندهی وجا نمایی میوه فروشان وانتی محقق شود بدون شک مشگل خیلی از ترافیک در مبادی ورودی شهر وشهرکها حل خواهد شد .چون اینها واقعا حاشیه خیابانها را تصرف وبه نوعی برای خودشان ایجاد مالکیت نموده اند
سلام بنده مدیر مدرسه شهید فاتحی هستم . مدرسه ما چون مدرسه خاصه شهریه داره یکی از والدین مدرسه ما دخترش ۵ ساله مدرسه ما درس می خونه ولی متاسفانه فک می کنه ما کمک مدرسه می گیریم. من باب گلایه از دریافت کمک به مدرسه به شما پیام داده وشما نشرش دادید. یعنی شما هم بدون اطلاع وصحت سنجی این کار رو انجام دادید مبلغ شهریه و نحوه دریافت از طرف ستاد شاهد ناحیه و استان تنظیم وبه مدارس شاهد ابلاغ میشه.ومدیر مدرسه نقشی نداره
گردنه حیران بهاره زالی
سلام لطفاً پیام من هم بذارید آموزش پرورش اعلام کرد که مدرسه های دولتی وهیت امنایی هیچ گونه حق دریافت شهریه ندارن ولی بعضی از مدارس کارخودشونو میکنن میگیم چرا اینکارو میکنین میگن همینی که هست نمی‌خوای بچه تو ببر جای دیگه مسئولین چرا نظارت نمیکنن.باتشکر از کانال اردبیل اذ
سلام و عرض ادب و تشکر از کانال خوب شما که مشکلات مردم را منعکس می کنید. ما فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ هستیم علیرغم قانون مصوب که حکم با میانگین ۲۴ ماه صادر می شود حکم ما را با میانگین ۱۸ ماه حساب کرده اند . این در حالی است که ماهانه مبلغ زیادی از حکم بازنشستگی ما کم شده است. یک سال گذشته و هیچ کس پاسخگوی این حق کشی نیست. لطفا مسئولان آموزش و پرورش پاسخگو باشند و حق را به حق دار بدهند. بازنشسته های آموزش و پرورش ۱۴۰۲
اشتباه نکنید این چای یا دمنوش نیست بلکه آب شهرک کوثر اردبیل است 😳😢 ۱۲ شهریور
سلام وقتتون بخیر از زحماتی که برا اطلاع رسانی مشکلات مردم‌ ووبرا حل آن سعی وتلاش میکنین.و ب گوش مسولین میرسونین رو نهایت تشکر رو دارم. لطفا این پیام من رو دوباره بزارید. محله آخر معجز- خیابان باهنر-اول پل ارجستان فاضلاب داره ولی وصل نمیکنن وساکنین این محله رو با مشکل مواجه کرده هی مجبورن ک چاه کشی کنین وخرج های اضافی رو متحمل میشن.وبا این همه امکاناتی ک هس چرارسیدگی نمیکنن. شهردار محترم لطفا ساکنین این محله رو از اینن وضعیتی ک هس ‌نجات بدید‌.
سلام. ادمین محترم امیدوارم هیچ وق خسته نشین از این همه درد و دلهای همشهریان عزیز. بنده هم خیلی خسته ام از اینکه صب تا شب دونفری کار میکنیم اما اصلا بجایی نمیرسیم. آخر تابستون شد ودلم بیشتر گرف شرمنده ی یه فرزندم شدم که ۴ ماهه تموم گله کرد کلاس ثبت نامش کنم و دوچرخه بخرم براش.هر کاری کردم نتونستم بزور بتونم تا آخر شهریور لباس فرم و ثبت نامش رو انجام بدم هنر کردم.از ما گذشت اما گناه این بچه هامون چیه آخه.روزبروز جلوی چشمشون از غصه وشرمندگی ذوب میشیم. نه خونه داریم نه پول برا زندگی.روزهامون با کار کردن و خستگی میگذره و روحمون از غصه خسته تر میشه. آخه چرا باید این همه بی عدالتی باشه کار کنی صب تاشب اما هیچ خواسته ات اندک بچت رو نتونی برآورده کنی.؟ ممنون از کانال خوبتون.