eitaa logo
عارفانه
56.7هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
48 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5935951347772818947.mp3
3.27M
💫 توصیه آیت الله بهجت به برای سلوک 👤 استاد @Areffane «»
به نیّت حل مشکلات! آقا جان کوهستانی نگاهی به من کردند و فرمودند: اگر راهنمایی کنم عمل میکنی؟ عرض کردم البته. فرمود: به نیّت حل مشکلات زندگی خود، هر روز صد مرتبه بگو: «الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد»؛ اگر به این دستور عمل کنی وضعت خوب می شود و مشکلاتت برطرف خواهد شد. من از همان روز شروع کردم و هنوز که هنوز است به این دستور عمل می کنم و روزی صد بار صلوات می فرستم و از آن روز تا الان برکات از آسمان و زمین به طور معجزه آسا متوجه من شده و وضعم خوب شده است. الآن باغ دارم، زمین زراعتی دارم و چند باب مغازه هم دارم و چند دستگاه خانه و این اتوبوس هم مال خودم می باشد. فرزندان خوبی هم خداوند به من عنایت کرده و هیچ گونه مشکلی ندارم و این سبب شد که به دین و اهل بیت به علاقه مند شدم و دینداران مخصوصا روحانیت را بیش از دیگران دوست بدارم. منبع: بر قله پارسایی(زندگی نامه عالم ربّانی حضرت ایت الله شیخ محمد کوهستانی مازندرانی ره، عبدالکریم کوهستانی، قم» زمینه سازان ظهور امام عصر عج، چاپ چهارم، 1384، ص 282 و 283. به روحِ با کرامت و مهربان آیت‌الله محمد کوهستانی ره، صلواتی هدیه بفرمائید. کپی🚫 @Areffane «»
🍂 با دعا کردن، توجه خدا را بدست آورید. 🍂 🔶وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ إِنَّ الَّذِينَ يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِي سَيَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ دَاخِرِينَ (غافر/۶٠) ⚡️ترجمه: و پروردگارتان گفت: «مرا بخوانيد تا شما را اجابت كنم. همانا كسانى كه از عبادت من سر باز زده و تكبّر مى ورزند به زودى با سرافكندگى به جهنّم وارد مى شوند». 🍁دعا، یعنی خواندن و صدا کردن خدا. اجابت هم یعنی پاسخ دادن خدا و رو کردنِ خدا به بنده اش. ❌این آیه می فرماید: هربار که شما خدا را صدا کنید، پاسخی از جانب خدا دریافت می نمایید و توجه و عنایتی از خدا به شما می رسد. ✅بنابراین؛ هرقدر که می توانید، وقت و بی وقت، ربّ خود را صدا کنید تا توجه و دستگیری ویژه ای از خدا دریافت کنید. @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️ چرا اینقدر نذر کردم... اینقدر ذکر گفتم... اینقدر دعا کردم... اجابت نشد؟! @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔵 زیبایی‌های ظهور 🌴 امام کاظم علیه السلام فرمودند: ✨ يبِيرُ بِهِ كُلَّ جَبَّارٍ عَنِيدٍ وَ يُهْلِكُ عَلَى يَدِهِ كُلَّ شَيْطَانٍ مَرِيدٍ 🔺 به وسیله او (امام زمان سلام الله علیه) تمام ستمگران سرکش ، از پا در آیند و با دست او هر شیطان گردنکشی هلاک شود. 📚 کمال الدین ص ۳۶۸ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 را محصور یک زمان خاص کردن ، جفا به غدیر است. غدیر موهبتی دائمی است که هر چه از آن گفته شود کم است. غدیر می گوید: پایان عبادتها به سیاست ختم میشود... @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬فضائل مولا امیرالمومنین امام علی علیه السلام 🎤حجت الاسلام والمسلمین انصاریان @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑 فرا رسیدن شب میلاد با سعادت باب الحوائج، امام موسی کاظم(ع) بر شما دوستداران و شیعیان اهل بیت (س) مبارکباد🌷 @Areffane «»
🔴 به موسی بن جعفرعلیه السلام 🍃🌸 حضرت امام موسی کاظم (ع) ملقب به « » می باشد و دلیل آن این است که در زمان امامتشان سختی زیادی کشیدند و در زندان عباسیان بودند. 🌷 توسل به امام موسی بن جعفر (ع) حاجات بسیاری می دهد و نماز مختص به آن حضرت بسیار با فضیلت است. 📚در کتاب منتخب الادعیه از فاضل یزدی مرقوم است: ❇ به جهت برآمدن حاجت نماز حضرت باب الحوائج را بخواند و آن دو رکعت است. 🍃 در هر رکعت بعد ازحمد ۱۲ مرتبه سوره توحید را بخواند و بعد از نماز ۱۰۰ مرتبه صلوات بفرستد و بعد به سجده رود و ۱۲ مرتبه بگوید: ✨اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقَّ الْمَحْبُوسِ فی سِجْنِ هارُونَ اَنْ تَقْضِیَ حاجَتی✨ ⬅ دعای بعداز نماز ✨«إِلهِي خَشَعَتِ الأصْواتُ لَكَ، وَظَلَّتِ الاَحْلامُ فِيكَ، وَوَجِلَ كُلُّ شَيٍ مِنْكَ، وَهَرَبَ كُلُّ شيٍ إِلَيْكَ، وَضاقَتِ الأشياءُ دُونَكَ، وَمَلأَ كُلَّ شيٍ نُورُكَ، فَأنْتَ الرَّفِيعُ فِي جَلالِكَ، وأَنْتَ البَهِيُّ فِي جَمالِكَ، وَأَنْتَ العَظِيمُ فِي قُدْرَتِكَ، وأَنْتَ الَّذِي لايَؤُودُكَ شَيٌ، يامُنْزِلَ نِعْمَتِي، يامُفَرِّجَ كُرْبَتِي، وَياقاضِيَ حاجَتِي، أَعْطِنِي مَسْألَتِي بِلا إِلهَ إِلاّ أَنْتَ. آمَنْتُ بِكَ مُخْلِصاً لَكَ دِينِي، أَصْبَحْتُ عَلى عَهْدِكَ وَوَعْدِكَ مااسْتَطَعْتُ، أَبُؤُ لكَ بِالنِّعْمَةِ، وَأَسْتَغْفِرُكَ مِنَ الذُّنُوبِ الَّتِي لايَغْفِرُها غَيْرُكَ، يامَنْ هُوَ فِي عُلُوِّهِ دانٍ، وَفِي دُنُوِّهِ عالٍ، وَفِي إِشْراقِهِ مُنِيرٌ، وَفِي سُلْطانِهِ قَويُّ، صَلِّ على مُحَمَّدٍ وَآلِهِ» ✨ 🔴 نماز را بخونیم و برای رفع بلای کرونا و شفای بیماران کرونایی متوسل به باب الحوائج (ع) بشیم. @Areffane «»
🔴🔵 طریقه توسل به باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر علیه السلام 🌹 دو روش توسل به ایشان وجود دارد: 🔹 یا اینکه نماز ایشان ( دو رکعت در هر رکعت بعد از حمد 12 مرتبه سوره توحید) و دعای بعد از آن که در مفاتیح الجنان ذکر شده که کوتاهترین نماز در میان نمازهای معصومین هست را خواند و بعد از اتمام نماز و دعای بعد از آن حاجت خود را بخواهیم.( که نماز و دعای بعد آن حدود 5 دقیقه زمان می برد ). 🔴 یا اینکه: 🔹 دو رکعت نماز به نیت توسل به امام موسی کاظم (ع) خوانده میشود، در هر رکعت بعد ازحمد دوازده مرتبه سوره توحید قرائت میشود. بعد از نماز صد مرتبه صلوات بفرستید و بعد به سجده بروید و دوازده مرتبه بگویید: اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقَّ الْمَحْبُوسِ فی سِجْنِ هارُونَ اَنْ تَقْضِیَ حاجَتی و سپس حاجات خود را از خداوند متعال درخواست نمایید. 🔺 برای این نماز در مفاتیح الجنان و سایر کتب شیعه، آثار و برکات فراوانی آورده شده است. 🌕 فرج امام عصر ارواحنا فداه را در راس حوائج خود قرار دهید. @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌴(ع) فرمودند: 🌷ما مِن أحَدٍ دَهَمَهُ أَمرٌ يَغُمُّهُ أَو كَرَبَتْهُ كُربَةً فَرَفَعَ رَأسَهُ إلَى السَّماءِ ثُمَّ قالَ ثَلاثَ مَرّاتٍ: بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ إلاّ فَرَّجَ اللّه ُ كُربَتَهُ و أذهَبَ غَمَّه🌷 ❇️هر كس گرفتار چيزى است كه غمگينش مى سازد يا ناخوشايندى كه ناراحتش مى كند، اگر سر به آسمان بلند كند و سه بار بسم اللّه الرحمن الرحيم بگويد(اگر مصلحت خدا باشد)، خداوند گره از كارش خواهد گشود و غمش را برطرف خواهد كرد. 📚مكارم الأخلاق، ص 347 @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍امام کاظم (علیه السلام) فرمودند: بلا و گرفتارى بر مؤمنى وارد نمى شود مگر آنکه خداوند عزوجل بر او الهام مى فرستد که به درگاه باری تعالى دعا نماید و آن بلا سریع بر طرف خواهد شد. ولی چنانچه از دعا خوددارى نماید، آن بلا و گرفتارى طولانى می گردد. پس هر‌گاه فتنه و بلائى بر شما وارد شود، به درگاه خداوند مهربان دعا و زارى نمائید... 📚 الکافی، ج ۲، ص ۴۷۱ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 روايت از زندگی عليه السلام در اتاق خصوصی امام کاظم؛ شمشير، لباس و قرآن نشانه چيست؟ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا