هدایت شده از D᥆υb𝗍
این پیام رو فوروارد کنید تا
ملیسا (@tv_girll) بگه اگه یه موجود شبانه بودید، مردم چه شایعهای دربارهتون میساختن و اگه یه پیشگویی قدیمی دربارهتون وجود داشت چی میگفت و پری (@Ekhtellaf) بگه اگه یه شیء نفرینشده بودید، چه قدرتی داشتید و یه نوشته واسه سنگ قبرتون بده
Tag 🪙 تو هردو چنل جوین باشین
هدایت شده از دفترچه خاطرات.
معذرت می خوام من یک بیماری لاعلاج دارم که باعث میشه مدام از اعضای بدن خصوصا پا و دست عکس بی محتوا بگیرم.
ارغوان
دست براتون خیلی شاعرانه نیست؟
توی کتاب به امید دلبستم نوشته بود اولین بوسه ها رو دست ها دارن