هدایت شده از دفترچه خاطرات.
معذرت می خوام من یک بیماری لاعلاج دارم که باعث میشه مدام از اعضای بدن خصوصا پا و دست عکس بی محتوا بگیرم.
ارغوان
دست براتون خیلی شاعرانه نیست؟
توی کتاب به امید دلبستم نوشته بود اولین بوسه ها رو دست ها دارن