با این روند صرفهجوییای که بابام پیش گرفته فردا رئیسجمهور بههمراه هیئت دولت پا میشن میان خونمون از بابام به پاس حفظ منابع کشور قدردانی کنن.
بنده به شخصه اگه جای حوا بودم خیلی شرمسار میشدم که بهخاطر یه سیب میلیاردها آدم رو به هچلِ زندگی انداختم.
* محمدحسینحدادیان -heiatrazmandegan_14031107_192556351.mp3
زمان:
حجم:
2.4M
خداروشکر دارم تو دستای تو پیر میشم(:
فردایروزنبودنم.
خداروشکر دارم تو دستای تو پیر میشم(:
قشنگترین همخوانی وجود ندار-
فردایروزنبودنم.
خاورمیانهای بودن اینجوریه که خاور رو روی میانهت حس میکنی
برای بار nام میخوام به این نکته اشاره کنم.
پروردگارا درسته من خرِ هیشکی نیستم ولی واقعنم از این بندههات اصلا راضی نیستم، بدردنخورن.
میدونستید نجفآبادیونالیسمها بر ضدِ تئوریِ "اصفهان نصف جهان" هستن؟ اونا در حقیقت با معیار گرایش به مرکزِ متفاوتی جهان رو آندرستند میکنن و معتقدن "نجفآباد کل جهان".
و این اخلاقشون دیوونه کنندهست.🙏🏻
خداروشکر تو تابستون نمیریم مدرسه، واقعا سخته توی اون گرما با پتو خرسی سر کلاس بشینم.