eitaa logo
فردای‌روز‌نبودنم.
188 دنبال‌کننده
158 عکس
15 ویدیو
0 فایل
من یه‌روزی میرم و تو میمونی توی آذرِ بارونی که عکسامو نگاه کنی. خواهشا اگه فامیل یا آشنایی جوین نشو🙏🏻 فروردینِ صفرپنج؛ - جغدِموجی https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_6veapw&btn=فردای‌همون‌روز بیا غر بزن برام.
مشاهده در ایتا
دانلود
تو اگه رفیقم باشی اجازه‌ی فوضولی تو هر نقطه‌ی زندگیم رو داری.
ناراحت کننده‌ست اما من تو وقت‌کُشی رو دست ندارم.
پروردگارا درسته من خرِ هیشکی نیستم ولی واقعنم از این بنده‌هات اصلا راضی نیستم، بدردنخورن.
برای مثال خودم.
می‌دونستید نجف‌آبادیونالیسم‌ها بر ضدِ تئوریِ "اصفهان نصف جهان" هستن؟ اونا در حقیقت با معیار گرایش به مرکزِ متفاوتی جهان رو آندرستند می‌کنن و معتقدن "نجف‌آباد کل جهان". و این اخلاقشون دیوونه کننده‌ست.🙏🏻
خداروشکر تو تابستون نمی‌ریم مدرسه، واقعا سخته توی اون گرما با پتو خرسی سر کلاس بشینم.
یخ‌هاش ستاره‌ایه😭✨
تا پارسال روضه رو فقط گوش می‌دادم، اما امسال روضه رو به عینه دیدم، تو چشمای بچه‌های میناب، تو چشمای ملیکا که باباشو ندید.
هدایت شده از هزارمن
اصلا بحث ... نیس، من خیلی منطقی و از روی اصول ناراحتم. . -علی الاصول همه‌مون باید حفظ ظاهر کنیم‌. چون اشکِ ما سرمه‌ی چشم هیچ‌کس نمیشه اما نمکِ غذای بقیه، چرا‌.
دیگه با منی که هسته گیلاس رو قورت می‌دم چون حال ندارم پاشم بندازمش سطل آشغالی از تنبلی حرف نزن دیگه.
به یاس گفتم بیا کروسانت رو باهم نصف کنیم و در کمال تعجب گفت کُلِش مالِ خودت(: واقعا آخرالزمون شده