تا پارسال روضه رو فقط گوش میدادم، اما امسال روضه رو به عینه دیدم، تو چشمای بچههای میناب، تو چشمای ملیکا که باباشو ندید.
هدایت شده از هزارمن
اصلا بحث ... نیس، من خیلی منطقی و از روی اصول ناراحتم.
.
-علی الاصول همهمون باید حفظ ظاهر کنیم. چون اشکِ ما سرمهی چشم هیچکس نمیشه اما نمکِ غذای بقیه، چرا.
دیگه با منی که هسته گیلاس رو قورت میدم چون حال ندارم پاشم بندازمش سطل آشغالی از تنبلی حرف نزن دیگه.
به یاس گفتم بیا کروسانت رو باهم نصف کنیم و در کمال تعجب گفت کُلِش مالِ خودت(: واقعا آخرالزمون شده
وقتی کسی بحث "اون قضیه" رو پیش میکشه، میگم بیخیال بابا خیلی سال میگذره از اون روزا؛ ولی فقط پینکیش میدونه که چقد هنوزم تو زندگی گیر همون قضیهام.