به یاس گفتم بیا کروسانت رو باهم نصف کنیم و در کمال تعجب گفت کُلِش مالِ خودت(: واقعا آخرالزمون شده
وقتی کسی بحث "اون قضیه" رو پیش میکشه، میگم بیخیال بابا خیلی سال میگذره از اون روزا؛ ولی فقط پینکیش میدونه که چقد هنوزم تو زندگی گیر همون قضیهام.
اریحا اسم واقعیت چیه
.
نازنين يکلحظه در فكرم كمى آرامگير ،
خستهام از بس نمازمرا از اول خواندهام .
هدایت شده از کتابخانهٔ ﺍمیلیـا
آنیونگ...🎐
قضیه ازین قراره که سنجاقك و کتابخانهی امیلیا تصمیم گرفتن تقدیمی بدن!
خب شما کافیه اینپیام رو تویِ چنلای نازتون فوروارد کنین و تویِ هردو چنل جوین باشین 🍜؛ تا هستی بهتون بگه اگه یه شخصیت توی کیدراما بودید اون کی بود و یه خاطرهی کوچیک براتون بنویسه ؛ امیلیا هم طبق وایبتون براتون ازین عکسای ترند با هوشمصنوعی درست کنه🥢.
صبور باشین و تا تقدیمیتون ارسال نشده پیام رو از تویِ چنلای قشنگتون پاک نکنین𓍯
🧺 Tag? کافیه :>