فردایروزنبودنم.
نجات دهنده رو توی آینه دیدم؛ بهم گفت کمک.
نازنین سه سال پیش برام نامه نوشت، بهم گفت نجاتدهنده خودتی، کمکم کن.
هدایت شده از تاسیان؛
خیلی وقته اون آدمایی که از اینجا حمایت میکردن رو گم کردم، کجائید آدمهای مهربون؟=))))
فردایروزنبودنم.
- چندتا دوستم داری؟ + بگو سهتا، بگو سهتا.
عه این عکسه(((((((((: