فردایروزنبودنم.
تهش هیچ خبری نیست، منو میبینی؟ دو هفتهست قرصام رو نخوردم و هنوز سرپام.
منو میبینی؟ ۷۶ روزه انتظار چیزیو کشیدم که ممکنه وجود نداشته باشه، فک نمیکنم سرپا باشم.
فردایروزنبودنم.
و قسم به وعدهٔ شیرینِ من یمت یرنی . .
۷۸ روزه که نمیتونم مثل قبل به این بیت نگاه کنم