فردایروزنبودنم.
تهش هیچ خبری نیست، منو میبینی؟ دو هفتهست قرصام رو نخوردم و هنوز سرپام.
منو میبینی؟ ۷۶ روزه انتظار چیزیو کشیدم که ممکنه وجود نداشته باشه، فک نمیکنم سرپا باشم.
فردایروزنبودنم.
و قسم به وعدهٔ شیرینِ من یمت یرنی . .
۷۸ روزه که نمیتونم مثل قبل به این بیت نگاه کنم
ارنی کسی بگوید
که بله ندیده باشد
تو که در بله بمانی
چه کانکت چه دیسکانکتی
او هرگز واقعا نرفت؛
زخمی شد که در اعماق قلبم ماند؛
و با هر بار تپش تیر کشید.